|
Inlägg #1: Postat: 2002-02-20 19:02:00
|
|
Lena V |
Mats, den om avstängningsknappen är äldre än vad jag själv är. Vad vill jag säga med min text? Att; det har barkat iväg. Nu sups det inte bara, nu knullas det, onaneras det och jag väntar på första allvarliga såpa-misshandeln. Allt för att bli känd. Häftiga meriter va? Det räcker inte med att vara människa längre. Sen att det beundras av vissa, det är upp till var och ens smak.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-02-21 09:08:00
|
|
Mats |
Jag håller med fullständigt om att BB är dynga och att det är sorgligt när folk äter skit för att bli kända, men jag påstår ändå att det enda man kan göra är att om man inte gillar det man ser på dumburken: stäng av eller gör som jag, släng ut hela apparaten. Jag är starkt emot censur, pekpinnar och moraliserande. Att peka finger och vältra sig i sin egen moraliska förträfflighet stinker värre an BB och kommer aldrig leda nånvart.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-02-21 10:18:00
|
|
Lena V |
Bäste Mats, om du någonstans i min artikel läst in att jag är moraliskt förträfflig, kan jag ta dig ur den villfarelsen på en gång. Jag är INTE ett moraliskt mönster, hatar censur men väljer att påtala dom samhällstendenser jag ogillar. Att hålla käften och kasta ut all media löser ingenting.
|
| |