Så trött på Svensson-snobberi

Inlägg #1: Postat: 2002-02-20 17:38:00
Lena forts
Och vad blir dom och Caramellerna mest kända för? Att visa upp sina kön. Wow liksom, tycker du inte att vi ska instifta ett pris; försten som visar livmodertappen vinner Lundahls gillande. För det är ju modigt, något vi alla gör. Yäck för tendenserna, snart är du ingen om du inte haft trekant i ett stenbergägt medium. Kalla mig gärna gammalmodig, men spänningen med sexet försvinner ju mer exploaterat det blir.
Inlägg #2: Postat: 2002-02-20 17:44:00
Lena fortsätter
Sist men inte minst, vilka härliga förebilder dom är. "Kalla oss feminister"-brudarna gör förmodligen impact på en del ungdomar i undre tonåren. Caramellerna har undre tonåringar som största publik. Om dom har ett ansvar? Klart dom har. Det går bra att fläka ut sig i magasin när det går knaggligt med försäljningen. Vinner man sen barngalan i Tv4 kommer ångesten och knackar på, och då står man helt plötsligt inte för vad man gjort.
Inlägg #3: Postat: 2002-02-20 17:45:00
Lena tragglar på
Äckligt är förnamnet. Pengar och "berömmelse" är efternamnet.
Inlägg #4: Postat: 2002-02-20 17:47:00
Lena btw
Och du snackar om att villkorslöst fördömma människor. Se dig om i din artikel och kolla upp hur många gånger du fördömmer mig...vojne vojne, där krasar det i glashuset Lundahl.
Inlägg #5: Postat: 2002-02-20 18:17:00
Michael Lundahl
Och snobberiet fortsätter i stilen "Fyyyy så hemska de små hororna är som säljer sig så bara för att bli kända".

Och du har verkligen missat poängen: Deras onani eskapader skulle varit totalt ointressanta om det inte var för alla som beklagar sig över det. Anledningen till att de göär det är för att sådana som du SER TILL ATT DET FUNKAR.
Inlägg #6: Postat: 2002-02-20 18:17:00
Michael Lundahl
Du spelar dem rakt i händerna... samtidigt som du sätter dig över deras beteende. Dubbel-blunder.
Inlägg #7: Postat: 2002-02-20 18:24:00
frågvis
Lena :
Varför fläker du ut dina innersta åsikter över hela internet då ? För att bli känd, eller vinna 10 000 kr. Sen håller jag med dig till viss del, men faktum är att om du hade deras "looks" och inte hade talangen att skriva så kanske du oxå hade hoppat på medie-horeriet.
Inlägg #8: Postat: 2002-02-20 18:37:00
Lena V
Jag spelar dem rakt i händerna? Tillskriver du inte en artikel på Sourze lite väl mycket? Så du menar att om jag misstycker och anser att det stinker, så ska jag hålla käft? Alltså för att inte spela någon i händerna? Sen, gör det beteendet mer rätt; att dom onanerar för att dom VET att det kommer att beklagas och uppmärksammas?
Inlägg #9: Postat: 2002-02-20 18:40:00
Lena igen
Frågvis; Varför fläker jag ut mina innersta åsikter över hela internet? Det gör jag inte, internet är makalöst stort och jag nöjer mig så bra med att vara på Sourze: Jag bekänner mig glatt till Sourzehorande och kommer förmodligen att måsta ta någon slags avvänjningskur så småningom.
Inlägg #10: Postat: 2002-10-15 07:42:00
sphincter
Sa det ar alltsa skillnad pa att flaka ut sig verbalt pa Internet och flaka ut sig visuellt pa teve.....?
Inlägg #11: Postat: 2002-12-10 06:21:00
.
är det inte så då att de bara var kåta helt enkelt?
Laddar...