|
Inlägg #1: Postat: 2002-02-19 11:34:00
|
|
Anna Li |
Det är nog svårt att svara när man inte har något svar att ge. Eller måste svara; jag låtsas att jag är journalist men jag hittade på alltihop och nu tycker jag du är jättejobbig.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-02-19 11:35:00
|
|
peter horal |
det lustiga är att jag också mailat till Sohlander-med samma resultat som du. Hon är nog en MYCKET upptagen människa,eller så.....
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-02-19 14:00:00
|
|
Stefan Whilde |
Skrev Sohlander att hennes läsare skulle maila hemligheter till henne? Vad får henne att tro att vi hellre delar med oss till henne än till de som står oss närmast? Ytterst märklig filosofi. Fast å andra sidan: Hon kanske blir surrogatkompis till en och annan. Hemligheter. Jag är för de öppna korten, men visst har man rätt att vara ensam om en del. Mvh Whilde
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-02-19 14:03:00
|
|
Gabriella |
Du har vunnit!!
Att du inte har fått något svar kan ju bara betyda en sak...
Eller vad tror du?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-02-19 14:28:00
|
|
Beatriz |
Det är dålig stil att hon inte har svarat på din förfrågan. Och sedan uppmuntrar hon att man skall berätta sina hemligheter för henne. Qué mal lo veo! Un abrazo till dig
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-02-19 19:01:00
|
|
Sten O Andersson |
En del verkar ha ett lätt, rymligt samvete, "det Han/hon inte vet.." men har ändå inget problem att leva vidare med sin partner, erfarenhet från personalfester och danshak Andra plågas hela livet av sina felsteg. Kanske spalten har biktfunktion?
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-02-19 23:33:00
|
|
Lena V |
Skam den som ger sig Carola! Jag ser att Solan mer eller mindre känt sig tvungen att svara dig. All cred till dig! MVH
|
| |