Den överkörde homofoben reste sig

Inlägg #1: Postat: 2002-02-18 20:19:00
Knut
Du har läst, men du har tydligen inte tagit dig tid att tänka. Artiklarna från boken är rena varuprov så att läsarna inte ska luras att köpa katten i säcken. Men denna reklamkampanj är nu över på denna nättidning. - Som jag har nämt tidigare, så är det främsta syftet att få ihop pengar till en dator till min son. Det är kämpigt att vara ensamstående förälder i Sverige i dag.- Tackar för ditt bidrag.
Inlägg #2: Postat: 2002-02-18 20:24:00
Kompl.
Ursäkta, trodde du hade läst boken.
Du skryter med din intelligens, och du har tydligen inte ens läst artikeln "Smarthet och intelligens" som har publicerats här på sourze.
Jag tror faktiskt inte att du är så intelligent och verbal som du själv inbillar dig
Inlägg #3: Postat: 2002-02-18 22:38:00
Q
Nej, jag når ju inte upp till dina fantastisk höjder, det är sant. Men du är närmare Gud än Gud, om du förstår vad jag menar...
Inlägg #4: Postat: 2002-02-18 22:45:00
Knut
Du har helt rätt. Jag sitter ju på Venus numera.
Inlägg #5: Postat: 2002-02-24 13:07:00
Swale Banale
"Den överkörde pedofilen reste sig och log" Jag har varit inne på Länk: sesam-society.com och kollat. De fuskar ju på sourze.se, och det är faktiskt sant som Knut säger. Kolla själv.
Inlägg #6: Postat: 2002-02-24 13:16:00
Knut
De har haft storstädning på sourze.com Men ett par artiklar, både original och sourzes "redigerade" publiceringar några kommentarer kommer alltid att finnas på sesam-society.com T.ex. "Homosexualitatens smygande diktatur/Vi borde alla gå i förbön för Gardell" - Men det är ju ofta så att de som tror sig vara smarta i själva verket är dumma.
Laddar...