|
Inlägg #1: Postat: 2002-02-18 12:28:00
|
|
maja hansson |
som psykolog vill jag bara säga det följande: Man vinner inte respekt och trovärdighet som människa
bara för att man har rätt hur man nu vet att man alltid har rätt som KJ tycks anse. Respekt och trovärdighet är ofta en följd av självrannsakan och inblick i sina egna brister. Det är klart: övermänniskor och robotar har annan uppfattning.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-02-18 12:30:00
|
|
HAsselbergarn |
Tror nog att jag håller mig till Fantomen. Genom att referera till dina artiklar som läsvärda så styrker du ju vår uppfattning av dig som en hal homofob som noga aktar dig för att stå för mycket för dina uttalande. Oavsett grundtanke så låter dina texter "sektiga" genom att vara enormt högtravande och lova vitt och brett utan att egentligen säga något. Men lycka till.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-02-18 13:10:00
|
|
Micke |
Jag är numera övertygad om att Knut är en uppfinning av någon snillrik person som behagar skämta aprilo med Sourze-läsare. Ibland är hans texter svåra att få ett sammanhang i, ungefär som om någon med en sjukdom som orsakar koncentrationssvårigheter. Ibland verkar han vara klar i huvudet och har en asgams målmedvetenhet och en Scientologchefs girighet. Och ibland är han självömkande martyr som är utpekad av allt och alla.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-02-18 13:48:00
|
|
Q |
Reste sig? Var då, hur då och framför allt VARFÖR då? För övrigt är jag en intelligent och verbal människa som HAR läst din bok. Du publicerar ju axplock ur den varenda dag här på Sourze...
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-02-18 20:30:00
|
|
Knut |
NB! Den inskickade rubriken var: "Den överkörde homofoben reste sig och log" De har även tagit bort mer från min text, vilket bekräftar att de bedriver censur på sourze. se. Hela ärtikeln finns att läsa på Länk: sesam-society.com under rubriken yttrandefrihet på Ämnesområden. - Detta är inte reklam. Detta är bara att tillvarata vår lagstadgade yttrandefrihet!!!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-02-23 03:29:00
|
|
Elin |
Om du nu bara vart ute efter att läsa av våra reaktioner, varför skulle du då kalla din sista artikel detta? Då har du ju ingenting att uprätthålla.
Allmänbildning skaffar man sig inte genom att läsa "jag känner på mig" böcker. Jag ska inte påstå att det jag har läst av dig inte är värt någonting, men du har inte på något sätt övertygat mig om att du har rätt. Och jag har inga heliga kor. Jag har faktiskt gjort det till min uppgift att ifrågasätta allt.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-02-23 03:29:00
|
|
Elin |
...forts...
Bara själva grejen med att skylla saker på olika grupper talar om noll eftertanke. Det jag har läst verkar endast vara baserat på associationer utan ordentligt med back-up. Men visst, Knut. Jag jag kan läsa din bok. Även om jag inte håller med kommer den ändå bidra till ett bredare perspektiv. Om jag kommer över den gratis.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-02-23 16:35:00
|
|
SWALE |
Til maja psykolog vil jag bara sega det folgande:...
Under tittel psykolog setter man inte
nogon i et stall.Vare sig som robot eller annat. Nei man skal lyssna och førsøka forstå.- det visste du vel,du som har lisens til besserwisseri.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-02-24 18:26:00
|
|
Dr. Genetikus |
Skamligt sourze.se! Genom er urkundsförfalskning provar ni ju på att motarbeta Knut. Men frågan är om ni inte förlorar mera på detta än ni vinner, åt minstone i troverdighet och seriösitet. Snart finns det bara fishumor kvar i detta land om sådana som ni ska redigera i media.
Men som tiden går kommer fler och fler att få kännedom till era falserier.
Och vi är några stycken som har kollat på sesam-society.com nu. Jag betackar mig för er "genetiska störning" och inkompetens.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-02-25 19:41:00
|
|
Anus Anolis |
Good Bais sourze.se och allihopa.
Swale Banale, Heter Hetoris, Alko Alkolis, Swale Skandale, Dr. genetikus, vår Gud och skapare Knut Jörgense, Anus Anolis och alla vi här på sesam-society.com tar farväl. - Och tiss och tass och tiss och tass - vi sätter oss på dass.
Good Bais allihopa.
|
| |