Inlägg #1: Postat: 2002-02-15 16:02:00
|
Knut |
Jag fattar inte att ni orkar lägga ner så mycken tid och arbete för att försöka förklara för mig hr dum jag är.
Jo , jag har verkligen missat detta som du här framför,- men tillåt mig att skratta i mitt enfald: Ha hahahahahahahahahahaha etc.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-02-15 20:36:00
|
elin |
tid och arbete? knappast. två minuter max.
istället för att bli defensiv, kan du inte istället ge ett ordentligt svar?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-02-15 21:38:00
|
Knut |
Mitt svar får du i form av min nästa artikel: "Censuren på sourze.se Del 1. Den borde ha kommit i dag, men de drar sig väl i det längste för att publicera bakrund och syfte bak mina artiklar. Men jag tror inte de vågar censurera denna, så den kommer nog så småningom. Den finns redan på den hemsida som jag ansvarar för, men jag får tyvärr inte göra mera reklam på denna hemsida, trots att jag gjort en länk från min sida till denna nättidning.
Vänta får du se.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-02-16 13:25:00
|
Elin |
får jag då svaret på varför du blir defensiv istället för att svara ordentligt?
var inte paranoid. ibland tar det längre tid.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-02-16 16:28:00
|
Knut |
Ta en titt på alla kommentarrer till alla mina artiklar. Jag jobbar heltid och är ensamstående förälder. Jag har ganska enkelt inte tid, och ofta har jag inte lust, vilket du nog kan förstå. Men jag kommer att komma med en artikel snart som förklarar och besvarar det mesta: "Den överkörda homofoben reste sig och log" blir rubriken för denna.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-02-16 20:40:00
|
Elin |
jag kör inte över några homofober, det är okej att vara homofobisk, jag kör bara över de svepskäl du använder för att rättfärdiga din homofobi.
Om titeln... du kanske borde tona ner den något...
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-02-17 00:47:00
|
Knut |
Jag kommer att avsluta denna marknadsföringskampanj med artikeln : "Den överkörda homofoben reste sig och log" Men nu får du ge dig till tåls, för du kommer inte att få några flera svar från mig då jag betraktar din inställning mot mig som hopplös att argumentera mot. Förresten, har du läst min dikt "Vulgära uniformen"? Du behöver inte svara, men ha det så bra och hej då.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2002-02-17 21:58:00
|
Elin |
kanske det är hopplöst av en anledning?
|
|
Inlägg #9: Postat: 2002-02-21 23:10:00
|
Knut |
Rakt av då. Jag vill inte ödsla mera tid på detta.
|
|