|
Inlägg #1: Postat: 2002-02-15 14:17:00
|
|
Hasselbergarn |
Det finns nog ingen som tvekar på att du passerat gänsen för hets mot folkgrupp i din homofobi-stinkande artiklar MEN bortsett från det håler jag faktiskt med dig om att man skavara försiktig med censur.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-02-15 14:39:00
|
|
Olof |
Jag, har haft lite svårt för dina åsikter i föregående artiklar. Nu förtydligades ditt budskap avsevärt. Summan av contentanbra.
smarta drag knut.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-02-15 14:40:00
|
|
Eddie |
Knut, sök Hjälp innan det har gått för långt för dig.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-02-15 14:45:00
|
|
Helene |
Snyggt. Synd att de behövde ta 17 artiklar att få fram ditt budskap bara.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-02-15 14:48:00
|
|
Olof Öberg |
Personligen så bryr jag mig inte om att du vill uttrycka dina dumheter, men vad får dig att tro att Sourze.se är tvungna att förmedla dem? Du må ha yttrandrefrihet, men du har ingen rätt att kräva att vi lyssnar eller att Sourze.se skall sprida dumheterna.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-02-15 14:52:00
|
|
sten |
Yttrandefrihet ger rätt att publicera en hel del men inte att bli publicerad.Utgår från att Sourze nu inte skriver en egen motartikel. Sajten får inte bli ett forum för "rättsivrare" och Sourze personal.Stockholms "Hyde Park corner" fick stängas för att ett fåtal sådana bosatte sig där. Hade du inte slutat skriva på S förresten?
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-02-15 14:53:00
|
|
da Bruin |
Trovärdighet har med fakta att göra.
Men också med människors
ideal och värderingar. Från det
perspektivet måste man säga att
Knut Jörgensen är slut här på Sourze.
da Bruin Gang
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-02-15 15:02:00
|
|
J |
Du var en jäkel på at dra till dej läsare
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-02-15 17:06:00
|
|
Peter |
Mm, det kan nog vara lite svårt att förstå, men det är rättså skönt för oss som är komosexuella att slippa behöva bli jämförda med homosexuella. Du måste lära dig att det är människor och deras existens du rackar ned på, vi måste också få vara med i det demokratiska samhället, det blir lite svårt när man får höra hur äcklig man är hela tiden.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-02-15 22:28:00
|
|
Knut |
Ber om ursäkt. Jag trodde att det skulle dröja med denna artikel också som det har gjort förut.
Kom sent hem, och missade att den faktiskt finns här. har gjort några felaktiga kommentarer på andra ställen, och det är dessa som jag ber om ursäkt för. Nu skickar jag genast in Del 2 så att ni får den intressanta fortsättningen.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2002-02-15 22:49:00
|
|
Knut |
Har i går och idag ca 15 gånger försökt lägga ut del 2. men misslyckats. Följande är inte reklam för en hemsida, och sourze kan ta bort denna kommentar strax det blivit möjligt för mig att publicera denna artikel i sin helhet. Den finns att läsa under rubriken Tttrandefrihet på Ämnesområden på Länk: sesam-society.com
För den som är rädd om yttrandefrihet och demokrati rekommenderar jag att läsa denna.
|
| |