Världens bästa raggningsreplik

Inlägg #1: Postat: 2002-02-13 19:25:00
Anna Li
Och i min bekantskapskrets är det cirka 95 av alla killar som är sportintresserad, varav hälften åt det fanatiska hållet. Men med tanke på debatten eller brist på den på sourze sportsidor så är jag inte förvånad över att många här inte känner igen sig. Det räcker dock att kolla hur många tittare OS har eller handbolls VM och hur många tidningar som satsar på sportbilagor en masse för att kunna säga att om du och din kompisar är noll intresserade av sport så tillhör ni inte genomsnittet.
Inlägg #2: Postat: 2002-02-13 21:02:00
stefan
I stand corrected.
Inlägg #3: Postat: 2002-02-15 09:42:00
Anna Li
Imponerad blir jag då. Normala ditt ordval är ni garanterat om än inte genomsnittliga.
Inlägg #4: Postat: 2002-02-18 12:43:00
Trojan
Minst 95 av min tämligen stora bekanskapskrets är helt ointresserade av sport. Vad som borde vara mest intressant är väl hur många som INTE tittar och hur många av tittarna som är tjejer, eftersom denna artikel och diskussionen kring den verkar antyda vanföreställningen att killar är "av naturen" sportintresserade osv.
Inlägg #5: Postat: 2002-02-20 01:06:00
Oskar
... vilket är en irriterande åsikt.
"av naturen" Brrr. Där kan man snacka om perverst!

Om jag skulle följa den manliga naturen skulle jag vara kåt jämt och ständigt men jämfört med stereotypen är jag i det närmaste asexuell. Alla tjejer jag känner har sex oftare och är kåtare än jag. lite svårt att förklara med hjälp av gängse biologisk populäruppfattning.
Inlägg #6: Postat: 2002-02-20 13:02:00
Anna Li
Och jag har då verkligen inte påstått att killar av "naturen" tittar på sport. Däremot är det så enligt tittarundersökningar
Inlägg #7: Postat: 2002-02-21 11:48:00
Oskar
Das stimmt gut. Men sen är det en fråga om betingning också...

Vad kommer först, hönan eller ägget? Fast en del biologiska skillnader tror jag på. Killar är starkare, så är det bara. Tjejer är känsligare i allmänhet. De största skillnaderna finns dock på individnivå. Vore jävligt trist annars
Penis A Vulva B och aldrig mötas de förutom vid vissa specifika tillfällen...
Vilken astrist värld!
Laddar...