|
Inlägg #1: Postat: 2002-02-11 11:37:00
|
|
Lena V |
Kära frågetecken, sport kan aldrig hänvisas till som trivialiteter. Sen om jag inte missminner mig så är Sourze inte bara en debattsite, utan öppen för alla som vill skriva, bra va! Så jag hälsar dig välkommen att förgylla min vardag :O
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-02-11 12:03:00
|
|
? |
Ok då, först nu upptäckte jag att det också finns en sportavdelning på Sourze. Men jag menade bara att denna artikel inte låg i paritet med dina övriga alster, som ofta är båda kul och intressanta. OS-relaterade artiklar kommer ändå snart att stå oss upp i halsen via vanliga media.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-02-11 14:06:00
|
|
Lena V |
Hmm ska jag ta det som en komplimang?: Jag kan gott erkänna att jag skriver på inspiration, vilket innebär blandat tjafs. Jag är mycket medveten om att vi kommer att så småningom drunkna i OS-artiklar, men jag kan inte låta bli, sportfånig som jag är.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-02-11 14:27:00
|
|
peter horal |
Vad som är väsentligt eller ej kan alltid diskuteras. men varför ägnar ?
tid på såna trivialiteter som sourze när han/hon kunde ägna sig åt oootroligt viktiga saker istället
mvh
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-02-11 15:04:00
|
|
? |
Till Lena: Jodå, det var en komplimang
Till Peter: Jag tycker inte att Sourze som helhet är en trivialitet, tvärtom, men jag brukar normalt hålla mig till avd för samhälle & politik. Samlar mig till egna stordåd...
|
| |