|
Inlägg #1: Postat: 2002-02-12 15:17:00
|
|
christer kyreus |
Bäste Knut Jörgensen!
Över hela världen finns läkare, psykologer, forskare mfl som vidimerar hur människans sexuella läggning är olika, genuin - och de flesta fall vad man kallar "frisk".
Homosexualitet uppfattas av de allra flesta fackmänniskor som en vanlig/normal/naturlig genuin läggning hos en LITEN DEL AV BEFOLKNINGEN. Så har det varit i årtusenden - och så kommer det att förbli för framtiden.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-02-12 15:18:00
|
|
Sara |
Jag förstår inte varför du kopplar samman homosexualitet med all glam och glamour inom nöjesbranschen. Du verkar vara rädd för något men jag kan inte klura ut vad. Att alla i hela världen ska bli bögar kanske?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-02-12 15:19:00
|
|
christer kyreus |
Din extremt överdrivana konspiratoriska rädsla att de homosexuella skall ta över - varifrån kommer den? Jag skulle verbalt kunnat klappa till Dig nu och kalla Dig "homofob", men jag avstår.
Jag vill istället säga att jag aldrig under mitt 59-åriga liv har hört den "konspirationsteorin", varken i Sverige eller utomlands.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-02-12 15:23:00
|
|
christer kyreus |
Vinna debatt? Hur kan Du uppfatta
en beskrivning av verkligheten
som något slags tävlan om vem
som SER BÄST, SNACKAR SMARTAST?
Man kan väl inte tävla i hur människors sanna personlighet ter
sig? Vet du inte om att det finns kvalificerad forskning i många av de här frågorna? Kontakta tex RFSL ifall
Du vill skaffa verklig kunskap!!
Sprida fördomar om sådant man inte
vet är kränkande mot medmänniskan.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-02-12 15:40:00
|
|
Hassselbergarn |
Skrattar bäst???? Helt jävla otroligt Knut. Så fort jag har slutat skratta ikväll någon gång så ska du få ett riktigt debattsvar på dina helt otroliga teorier. Jag lovar redan nu att inte göra mig lustig över din okunskap eller uppenbara homofobi utan jag ska verkligen försöka vara seriös.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-02-12 15:42:00
|
|
David |
Utan Discon hade världen sett bättre ut det kan jag ju hålla med om : men i ärlghetens namn du gäckar va?
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-02-12 15:47:00
|
|
Knut |
Nu tog det fart igen! Vill bara uppmärksamma om att denna artikel är censurerat av redaktionen på sourze, så det bästa går ni tyvärr miste om.
Jag är litet upptagen just nu, men jag kommer att besvara era kommentarer efterhand.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-02-12 15:49:00
|
|
Neona |
hejdå Knut!
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-02-12 16:07:00
|
|
Kristin |
Ha Ha Ha Ha!! Du är så rolig Knut! För du skämtar va? Eller...? Neej, nu blev jag osäker... Det kanske faktiskt ÄR så att du är så himla homofobisk? Är det så? Usch, jag blir ju rädd...
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-02-12 16:23:00
|
|
Jesper N |
Så istället för att förlora en seriös debatt förödmjukar du dina motståndare genom göra debatten oseriös innan dina argument strandar?
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2002-02-12 16:25:00
|
|
Robban |
Nu när du har avslöjat oss på Strix kan vi lika gärna förtälja sanningen.
Vi är egentligen en dold religiös rörelse som kallar oss "de homosexuellas befrielsefront".
We will turn the world gay!
Har någon numret till Oprah?
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2002-02-12 16:35:00
|
|
Sara |
Underbart Knut!
Nu förstår jag.
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2002-02-12 16:44:00
|
|
Jenny Haag |
Homofob eller inte!! Du är min hjälte Knut.
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2002-02-12 16:48:00
|
|
Smugglo |
Tråk-Knut! Först tänkte jag att det var ironi, men så verkade det vara på riktigt, vilket gjorde mig mycket road. Nu verkar det dock bara vara ett tråkigt sätt att sälja något slags scientologbok på. Knut, du suger.
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2002-02-12 16:50:00
|
|
anonym |
Hur ska man förhålla sig till ondskan här i världen Knut?
Svara inte att jag ska läsa din bok, jag ska, jag lovar. Men jag behöver svar nu.
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2002-02-12 17:00:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Man behover en apas hjarna for att inse att du e en riktig nolla. din bok kommer salja max ett par ex till nagra nazister o andra svagtenkta idioter. Din teori om att om bogar blir populara sa kommer de paverka utelivet o sen gora sa att svaga manniskor kommer att bli homosexuella. Du, om jag som heterosexuell med flickvan umgas o festar tillrackligt manga ganger med ett par bogar sa kommer jag sen vilja bli pasatt av dem e det vad du menar?
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2002-02-12 17:00:00
|
|
Jung Abbou |
Det borde finnas ngn slags medalj du kan vinna for denna tesen. Umgas du med bogar kommer du vipps vilja ha kuk aven om du gillar tjejer. Later lite som hur man skremde smabarn att inte leka med sig sjalva nar kryp som du var sma.
|
| |
|
Inlägg #18: Postat: 2002-02-12 17:00:00
|
|
Abbou El Guapo! |
Du far tyvarr mer uppmarksamhet an du fortjanar och din bok suger helt klart stor fet pung och du far fan ta och skaffa dig ett jobb som alla andra for san skit far man inte trycka o salja bara for att man ar fattig!
|
| |
|
Inlägg #19: Postat: 2002-02-12 17:23:00
|
|
anonym igen |
Det var en intressant och välformulerad artikel. Men vad jag menar är: hur ska man som individ stå ut med ondskan medan man försöker göra bättring, hur ska man orka?
|
| |
|
Inlägg #20: Postat: 2002-02-12 17:25:00
|
|
David Gillblom |
Att homosexuellas utbredning skulle
få demokratin på fall är bara för dumt. Jag tycker synd om dig.
|
| |