Om oskulder och toapapper

Den här tråden diskuterar artikeln Om oskulder och toapapper.
Inlägg #1: Postat: 2002-02-08 23:24:00
Ari
Det kommer att gå över, efter ett tiotal år av förbindelser kommer det att vara meningslöst att fundera över vem som knullat vem och hur...Och om du inte tycker om äcklig sex ska du inte gå med på det heller, det gjorde inte hans ex heller. Det gör de nästan aldrig. Fast det kan vara bra att slänga i ansiktet på honom när ni blir ovänner, det tar bra, fast då kanske han börjar hata dig också, och det är fel, man ska inte hata sina föredettor, för det kan bli många med åren...
Inlägg #2: Postat: 2002-02-09 03:11:00
Hasselbergarn
DIna kompisar har rätt: Alla hatar sina respektives ex. DU har rätt , det blir bättre när man blir äldre och avtrubbad
Inlägg #3: Postat: 2002-02-09 11:40:00
Sanna
jag tror inte alls att det är så att "alla hatar sina respektive" o "att det kommer att gå över". det säger folk bara för att de tror att det den där normala "hmhmhmhansexärhärodetkännsjuintebra.."-känslan. och det är ju inte den du menar, antar jag. jag e precis som du eller "hon" du skrev om i texten och jag tror fan inte att det kommer att gå över.
Inlägg #4: Postat: 2002-02-09 17:04:00
Rickard
Om man har ett väldigt daligt självförtroende kanske. Samtidigt är det en sorts misstro mot sin partner. Det är en sak man far jobba med helt enkelt.
Inlägg #5: Postat: 2002-02-09 17:43:00
tompan
Lugn, det finns silverplatser också...

...förresten var det kul att se dig i gbg o du skriver jättebra.
mejla gärna
Inlägg #6: Postat: 2002-02-10 00:21:00
Anna Li
När jag förlorade oskulden - vilket var en högst njutbar upplevelse för mig - så var det första jag gjorde att förhöra min dåvarande pojkvän om alla andra han haft sex med tre stycken. Sedan vart jag våldsamt svartsjuk och våldsamt sur och förstörde hela kvällen. Tänk så dumt att inte bara njuta av att nu var det vi. Och jag förstörde mest för mig själv på alla sätt.

Låt bli det! Och gör ingenting som du inte vill - det kommer du att ångra.
Laddar...