|
Inlägg #1: Postat: 2002-02-08 14:54:00
|
|
charly |
Sanningen är den att vi inte anses ha pengar nog. Vakterna erkänner det inte men jag har snackat med ägare till ställen och så är det. Jag har varit på ställen där folk var 30 och där svinades det mycket mer än på ett 18 års ställe. nerspydda toaletter och bråk.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-02-08 15:20:00
|
|
Oskar |
men för fan Markus!
Det här är väl inte ett stort samhällsproblem?
Finns det inget VIKTIGT som du vill skriva om istället? Om du inte vill betala för dina brudar, låt dem betala för dig istället. Det finns en chans att de går med på det eftersom tiderna har förändrats.
Det är trots allt 2002.
Diskriminering? Bara om man klagar på petitesser. Du lär inte riskera en lägre lön för att du har en kuk mellan benen eller hur?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-02-08 16:09:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Som Charly sager. Killar under 20 anses inte ha pengar nog att dricka eller bjuda tjejer o dit kommer inga snygga tjejer om de inte blir bjudna o darmed inga killar efter ett tag. Precis som med kvinnorfragor e det ofta vi men som maste tala med varandra o endra oss for kvinnornas skull. Sa borde det vara aven for kvinnorna att de ska fa andra kvinnor att sluta tigga stash o springa efter rika killar i hopp om ett frashare o jamlikare samhalle.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-02-08 16:10:00
|
|
Sten O Andersson |
Jag tror det är ren business. Ett hak som har många unga tjejer drar folk
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-02-09 03:47:00
|
|
olej |
Men, det är ju bara på skitställen som de har såna regler ju. Inget ställe jag går på och jag har kul när jag går ut håller på med sån diskriminering. Det är typ bara underklasställen som Bäckahästen typ.
|
| |