Jag var en nörd nu är jag en sexbomb

Inlägg #1: Postat: 2002-02-07 22:15:00
Johanna
Precis, Jenny Jones är ännu värre. Helt tokigt. Nästan varje program handlar om fd "töntar" som opererat om sej. Sjukt!
Inlägg #2: Postat: 2002-02-09 12:54:00
Linea
Jag tror att jenny jones har ett lite perverst egenintresse i alla was geek-now chic gäster hon bjuder till showen, jag tror rentav att hon GILLAR tänder på att titta på stora bröst, silocon läppar, blont hår, smal midja... tänk själv om det varit en malig programledare, Det skulle aldrig hålla det skulle lysa Gubbsjuk om hela honom..såpsom det gör om henne dvs..fast jag vet inte, bara den upfattnig jag får.
Inlägg #3: Postat: 2002-02-09 17:56:00
Martin F
Håller helt och hållet med om att jenny Jones är bra många snäpp värre. Det är verkligen skenheligheten personifierad. I ena programmet talar de tillrättavisande till flickor i de yngre tonåren som klär sig utmanande, men i nästa visar de upp plastikkirurgiska underverk och framhäver hur de inte behöver betala för något längre, de får allt av männen de raggar upp. Kan förstå om det är förvirrande och det sänder definitivt dåliga signaler.
Inlägg #4: Postat: 2002-02-09 17:57:00
Martin F
De "nördar" som nu blivit "sexbomber" och VÄLDIGT ofta av de som figurerar i programmet förstås jobbar som framgångsrika dansöser, strippor och som förra veckan, porrdrottning. Att de människorna som blivit evigt mobbade för deras utseende eller bakgrund nu hamnar i den branschen... Har det något med dåligt självförtroende att göra kanske?
Inlägg #5: Postat: 2002-02-09 17:58:00
Martin F
Det känns på något sätt inte som en vinst de gjort hur undrar om någon förstår var jag vill komma? som helst, och knappast kan man säga att man "lyckats" när man försörjer sig som porraktris heller.

Detta är inget nedvärderande om de kvinnor som figurerar även om någon kanske tycker det verkar så. Tycker bara att programmet inte sänder ut några vidare värst positiva signaler.
Laddar...