Därför tittar jag bort

Inlägg #1: Postat: 2002-02-07 19:22:00
Tobias
Vadå minfält, så farligt är det knappast. Börja med att vara trevlig, får man skit för det så låt det rinna av som vatten på en gås. Eller är det så att en del av er killar har så dåligt självförtroende så att ni går hem och grinar så fort en barnslig tjej blänger på er.
Inlägg #2: Postat: 2002-02-07 19:41:00
Bertram
Jupp, så dåligt själförtroende har en del. Kanske inte så att man grinar men väl så dåligt att man känner sig dum som en sopsäck. Gås kan du vara själv förresten.
Inlägg #3: Postat: 2002-02-07 20:20:00
Hasselbergarn
Tobias du har missförstått mig totalt. Det viktigaste för mig är inte att bli kompis med jämnåriga tjejer i jobbet utan att bete mig sjysst mot dem. Det gör det i sin tur svårt att bli kompis med dem eftersom så många män låter pikar, önskemål och påpekande rinna av som vattnet på en gås...
Inlägg #4: Postat: 2002-02-08 13:46:00
Tobias
Hasselbergarn nu var det ju så att jag kommenterade Bertrams kommentar inte din text :- Och naturligtvis ska man vara sjysst mot alla, men är de inte sjyssta tillbaka så kan man väl låta deras otrevliga reaktioner rinna av som vatten på en gås??? Tror nog det var du som missuppfattade min kommentar?
Inlägg #5: Postat: 2002-02-08 13:50:00
Tobias
Dessutom tycker jag att tjejer som inte kan lära sig att tala klarspråk utan håller på att pika, blänga och vara allmänt griniga, är rätt så ointressanta och jag ignorerar dem totalt.
Inlägg #6: Postat: 2002-02-08 14:01:00
Hasselbergarn
Ok, my mistake Tobias. Sorry :-
Laddar...