Var inte så falsk, kärringjävel

Inlägg #1: Postat: 2002-02-07 22:49:00
Maria
Nej, jag fröken 2 behöver inte alls vara hatisk och avundsjuk. Men ställer man upp i en tävling vill man väl vinna?
Och om jag utgår från mig själv - ja, visst gör jag det - jag har blivit utsatt för kärringjävlarna. Det har vi väl alla. Eller? Och sen är väl ingen perfekt heller. Men att det skulle vara mina egna tankar och upplevelser - nej.
Inlägg #2: Postat: 2002-02-08 08:44:00
Åsa
Till Anna Lis kommentar.
Hur elak får man bli, jag har jobbat inom vården vilket är ett utmärkt exempel på baktalande bittra kvinnor. Klart man utgår från sig själv men det är inte alltid så att man blir bemött så som man bemöter andra själv. Vad är det som kommer först, elaka tanter eller elakt tänkande om tanter?
Inlägg #3: Postat: 2002-02-08 10:41:00
Anna Li
Jag är väl medveten om att det var en mothårskommentar dvs inte speciellt fjäskig. Tyckte Maria läste in saker i andras tankar på ett väldigt negativt sätt, saker som hon faktiskt inte kan veta finns där. Det finns säkert en massa "elaka" tanter men även en massa "snälla" tanter.
Inlägg #4: Postat: 2002-02-10 23:27:00
bullen
anna li - är du en god människa?
Inlägg #5: Postat: 2002-02-11 10:01:00
Maria
Anna Li - Klart att det finns både elaka och snälla tanter. Har inte sagt något annat. Men den här artikeln handlar om kärringjävlarna.
Laddar...