Inlägg #1: Postat: 2002-02-05 20:51:00
|
ingela |
Som att det faktiskt är helt naturligt att trycka ut en mer eller mindre mänsklig varelse genom en betydligt mindre öppning.
Det är inget positivt i vår kultur med breda höfter eller en stor häck så man kan föda ordentligt nej jag _vet_ att barn inte föds ur kvinnans anal. På grund av att alla dessa naturligt positiva saker som könssafter och svett och skrik och äckliga små foster inte ses som just positiva i dagens samhälle är det inte så konstigt att vi vanliga tjejer som inte är födda
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-02-05 20:52:00
|
ingela |
på en bondgård i en bergsby i Uzbekistan tycker att det faktiskt rent logiskt måste göra rent helvetiskt ont att pressa ut det där blödande, skrikande knyttet med ett huvud stort som en mindre spökboll. Dessutom kan det ju definitivt inte vara mödan värt. De skiter och skriker ju ändå bara. Enda gången de kan vara lite söta är när de sover, och vad har man för glädje av dem då?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-02-05 20:52:00
|
ingela |
Nej om samhället ska kunna överleva samtidigt som kvinnorna ska fortsätta vara snygga och rena så måste kejsarsnitt vara självklart för envar.
Själv skulle jag i och för sig inte ens villa ha den där äckliga skrikande skitungen i min kropp i nio månader.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-02-05 22:01:00
|
Jag |
Skitunge kan du vara själv, det har du ju också garanterat varit en gång.
|
|