"Gubbjävlar" ser mig djupt i ögonen

Inlägg #1: Postat: 2002-02-05 13:43:00
Maria
I´m trying every day, så uppenbarligen sänder jag ut fel signaler då. Och det är ju jävligt trist.
Men du - min text är givetvis "tillspetsad" och jag använder mig av ytterligheter så hur kan det komma sig att vissa män behandlar mig rätt och andra behandlar mig fel?
Inlägg #2: Postat: 2002-02-05 17:44:00
Carola
Stefan. Det är svårt för mig att säga vad som skall göras då jag aldrig har blivit utsatt för detta med gubbjävlar. Hade någon inte sett mig i ögonen el. tagit mig på allvar så hade jag naturligtvis sagt ifrån direkt. "Hörrdu, jag snackar med dig, din sketsmock". Kanske något sådant. Men jag hade inte tagit emot det. Mvh Carola
Inlägg #3: Postat: 2002-02-05 17:48:00
Carola
Maria: Jag förstår dig, det måste vara jädrans jobbigt att möta dessa gubbjävlar. Att jag debaterar din artikel beror mycket på att du skrev "mer regel än undantag" vilket inte alls stämmer i mina möten. Mvh
Inlägg #4: Postat: 2002-02-05 18:10:00
Maria
Carola - det är en ära att du valt att debattera min artikel. Och jag är glad för din skull - som slipper gubbjävlarna. Jag måste nog byta bransch eller nåt, för här finns de.Tyvärr,
Inlägg #5: Postat: 2002-02-05 18:58:00
Stefan Whilde
Hej Maria. Jag vet inte riktigt varför vissa män möter din blick och andra inte. Hur reagerar du inför dem som inte visar dig respekt med ögonkontakt? Och hur är de? Blir de valhänta, verkar de blyga, rädda, är de arroganta, hånfulla? Mvh Whilde
Inlägg #6: Postat: 2002-02-11 21:44:00
muikko
"valhänta, blyga...."
hallå hallå
Laddar...