Riktigt att neka kejsarsnitt

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2002-02-06 19:14:00
J
Stefan Whilde är inte klok. Han är en new age-panna som är livrädd för allt som inte är "naturligt"... och som drar långtgående slutsatser om hälsa utifrån sina egna hypokondriska erfarenheter. "...varje gång den "behandlades" kemiskt förstärktes smärtan" skriver Whilde - jaha, och då ÄR det så, för alla? Då är den ovillkorliga slutsatsen att medicin är farligt?
Inlägg #22: Postat: 2002-02-06 19:29:00
Stefan Whilde
Nej, men hej, J är du tillbaka och slåss på barrikaderna? Längst ner i hörnet på en nästintill insomnad debatt. Jag låter dina upprapningar tala för sig själv den här gången. Det är omöjligt att hålla diskussion därnere i ankträsket. Sköt om. Mvh Whilde
Inlägg #23: Postat: 2002-02-07 11:30:00
J
Nej men hej Whilde, är du tillbaka och sprider floskler? Längst ute i det mest gudsförgätna hörnet av new age-träsket? Jag förväntar mig ingen seriös diskussion från din sida utan låter dina förvirrade dumheter tala för sig själva.
Inlägg #24: Postat: 2002-02-07 14:09:00
Stefan Whilde
Avslutningsvis: Jag tror inte att människor är så lättskrämda som du vill att de ska vara, J. Inte heller är de lika okunniga som du. Din skräckpropaganda hör till det förflutna, kanske så långt tillbaka som till medeltiden. Hur du vill leva ditt liv är din ensak, vilka skygglappar du vill tillbe likaså. Mvh Whilde
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...