"Gubbjävlar" ser mig djupt i ögonen

Inlägg #1: Postat: 2002-02-05 10:54:00
Kent Davidsson
Oj så fort man kan ändra sig! Igår var enl. innehållet i din artikel de flesta män gubbjävlar. Har du nyktrat till nu?
Inlägg #2: Postat: 2002-02-05 11:21:00
Jörgen G
Nänä Maria, det hade du ju inte en aning om. Det gäller de flesta män, det är inget undantag utan en regel. Kvinnor får bara uppmärksamhet om de spelar med i grabbigheten, är snygga eller har stora bröst! Du är ju verkligen de subtila nyansernas mästarinna! Att en del kan ta åt sig så kan jag INTE förstå! Men nu har du ju fått uppmärksamhet, det var ju det du klagade på.
Inlägg #3: Postat: 2002-02-05 11:53:00
Maria Ryberg
I min artikel skriver jag att jag använder mig av ytterligheter.
Självklart innehåller inte mitt liv bara gubbjävlar. Men jag var arg på fenomenet, och det är jag fortfarande.
Inlägg #4: Postat: 2002-02-05 17:17:00
Carola
Maria, kanske du har drabbats hårt av detta men faktum är att jag kan då inte minnas att jag någonsin råkat ut för det. Sen inte sagt att det kan hända. Jag vill bara säga att jag inte tror att detta är mer regel än undantag. Killar ser mig i ögonen, det är så det är.
Inlägg #5: Postat: 2002-02-05 17:34:00
Carola
Tillägg. Du skriver att det kanske beror på vilken bransch man arbetar i, hm, ja kanske har jag den turen att jobba med vanliga människor som ser en människa. Kanske har jag den turen att träffa på dessa även när jag handlar. Jag kan bara beklaga att du har träffat på så många som inte ser dig i ögonen. Mvh.
Inlägg #6: Postat: 2002-02-08 14:19:00
Jörgen G
Maria. Nästa gång du känner dig ignorerad på ett möte på jobbet, se dig omkring i rummet så upptäcker du nog att du inte är ensam. Män blir också ignorerade i minst lika hög utsträckning. Det finns "stövlar" som ignorerar andra, och grå möss som blir ignorerade av båda könen!
Laddar...