|
Inlägg #1: Postat: 2002-02-05 09:54:00
|
|
Micke |
Först och främst så är jag är inte representant för RFSL - jag jobbar som skolinformatör och kan inte uttala mig för organisationen. Däremot innebär skolinformationen att jag har en del kunskaper. Sen tror jag inte att Anders är representant för RFSL heller, eftersom RFSL är seriösa och aldrig skulle hota någon.
Sen måste jag avsluta med en sak: bara för att man är bög så är man inte automatiskt en bra människa. Men man är inte automatiskt dålig heller.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-02-05 10:41:00
|
|
Knut |
Tack för svar. Ville bara uppmärksamma om detta. Utifrån din artikel framgår det ju att du representerar RFSL, och det som jag här pekar på är en så pass allvarlig grej att jag tyckte RFSL borde uppmärksammas om denna Och din egen artikel/rubrik är ju millt sagt provocerande. Min egen innehåller i alla fall en gnutta humor eftersom den som har fördomar sällan skyltar med detta. Men detta har gått många förbi.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-02-07 22:54:00
|
|
Knut |
Hur som helst så tänker jag att komma med en slutreplik i artikeln "Fasansfulla fördomar - Moment 22" som jag tänker lämna in till häljen.
Där kommer jag också att ge en förklaring till varför det har gått så snett med denna "debatt".
|
| |