Ja, jag är homofob

Inlägg #1: Postat: 2002-02-04 10:52:00
Michael Korell
Jag har själv tre söner och önskar mig en d-a massa om dem, men mest ska jag se till att de ska få en trygg, frisk och trivsam uppväxt. Att dividera om homosexuella barn är ju sjukt. Som om en sjuåring skulle "träda fram" på dagis då eller? Man kan inte välja sina barn och barn kan inte heller välja sina föräldrar, som någon vis filosof och/ eller författare sagt någon gång...
Inlägg #2: Postat: 2002-02-04 11:37:00
linn E.
Korell och Kyreus har gjort den här frågan
en jättetjänst: för människovärdighetens skull.
Människo-värdighet tycker jag är ett fint ord. Människo-värde får mig att tänka på pengar. Tack KorellKyreus
Inlägg #3: Postat: 2002-02-04 12:24:00
Michael
Kläm lite finnar, Linn... jag har inte sagt nånting om människovärde... även om jag värdesätter mina barn. Vad dig beträffar vet jag inte men du kanske är värd lite pengar vad vet jag... har du livförsäkrat dig så kanske du iofs är värd några Euro...
Inlägg #4: Postat: 2002-02-04 19:02:00
Hampus Wikenholm
Michael, jag förstår inte hur du kan få för dej att komma så långt bort från subjektet som du lyckats göra. Den här debbaten är skriven av en kille, en femenist som vågat lägga fram sina tankar omkring sexualitet ett problem för många människor idag... Istället börjar du förlöjliga människor som har kritik kring ditt sätt att framföra dina åsikter, du verkar vara en människa med stora och klara tankebanor men du kanske borde jobba lite på hur du hanterar dina problem.
Inlägg #5: Postat: 2002-02-04 23:15:00
Stefan
FEMINIST! DET HETER FEM-I-NIST MED I!
Inlägg #6: Postat: 2002-02-05 08:56:00
Andreas Alm
Micke-picke, sjuka jävel, jag vet att du också undrar om tjejerna på bussen är lesbiska.
Laddar...