Inlägg #1: Postat: 2002-02-02 17:18:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Sverige e hopplast pa EFTERKALKEN jemfor med mer medvetna metropoler som London, NY, Madrid,Hamburg etc. Kolla Barcelona tex dar bogar setter trenden till det mesta i denna staden. De flesta bogresturanger o barer har bara 10 bogar narvarande pa helgerna resten e heterosexuella som trivs sa javla bra i atmosfaren som homosexuella starfor vads geller drinkar, inredning,atmosfar, musik etc. Tillgang for staden inte spetelsk som manga ser det som hemma. Give it some time...
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-02-02 21:44:00
|
anna |
kan du inte pröva med att ställa om ditt tangentbord till svenska, det ska gå. eller kanske använda koderna. förövrigt håller jag med dig
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-02-05 09:40:00
|
Kalle G |
Återigen upprepas fördomarna att alla heteros är SÅÅ inskänkta och tråkiga, medan homosar farmställs som en homosorry;-gen grupp coola, balla människor med stora plånböcker och smak för det goda, och totalkoll på ALLT som är inne! Jag tror det finns alla sorter i båda grupperna. Ni brukar ju säga att man inte väljer att bli homo, det bara ÄR man. Jag har inte valt att bli hetero, så sluta se ner på mig för det!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-02-05 13:19:00
|
Stefan Holmqvist |
Anna. FJA har ett engelskt tangentbord eftersom han bor i England. Det går att ändra sådant men en del Sysadmins är lite restriktiva på det. Kalle G: Jag tycker inte FJA drar någon skiljelinje i ballfaktor här. Mer än att du kanske vill tolka det så.
|
|