Inlägg #1: Postat: 2002-02-02 18:13:00
|
Tjomster |
Härlig kommentar. Män vet inget om ämnet och bör därför knipa, precis som invandrare vet bäst om invandrarfrågor eller homosexuella kan uttala sig mest rättfärdigt om homosexualitet. Vi bör lyssna mer på erfarenheter, och ge de med mest praktisk utövning i ämnet högst inflytande. absurt.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-02-02 22:13:00
|
jennyk |
Jag vet inte killar varför ni gräver ner er i den där skyttegraven, därifrån kommer man ju ingenstans.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-02-04 14:10:00
|
Jörgen G |
Varför vi gräver ner oss i skyttegraven? För att ta skydd från det konstanta granatregn av mer eller mindre absurda anklagelser från feminister om hur "vi män" är, och att vi inte ska yttra oss för vi har ingen aning om hur hemskt det är att vara Kvinna.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-02-04 15:15:00
|
Tobias |
Visst är det märkligt att vi män inte kan veta något om hur hemskt det är att vara kvinna och att vi aldrig kan förstå dem. MEN kvinnor vet tydligen exakt hur ALLA män är och hur jättebra vi män har det.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-02-04 21:30:00
|
jennyk |
Motsvarande för en tjej att göra likadant som ni gör det är ju att börja böla så fort någon kommer med kritik. Jag har aldrig tyckt så om män som ni känner er tyckta om. Jag känner inte ens någon tjej som tycker sådär.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-02-05 12:17:00
|
Tobias |
jennyk > Det beror troligtvis på att du inte är en rabiat feminst. Vi menar naturligtvis inte alla kvinnor, så känner du dig inte träffad så var det inte dig vi menade, så enkelt är det.
|
|