|
Inlägg #1: Postat: 2002-02-01 22:44:00
|
|
knut |
Självfallet har du rätt.
När jag var barn fänns där många vildkatter på vår bakgård, och flera av dessa var homosexuella, Jag brukade fiska fisk åt dom och ge dom mjölk, för de var ju så gulliga
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-02-02 00:31:00
|
|
Bo |
Om du vore lika bra på att hålla dig till ämnet och svara på frågorna som ställs till dig som du är på att nervärdera och trakassera homosexuella så skulle du i alla fall bidra till ett bättre samhälle. Vilket du inte gör just nu.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-02-02 12:44:00
|
|
stefan |
det var rätt länge sedan du matade katterna, va? Dina åsikter dör med din generation...
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-02-02 20:08:00
|
|
Knut |
Jag har i alla fall barn.
Det är något so de homosexuella har svårare att producera.
Varför är ni så elaka. Får man inte ha egna åsikter i detta land och yttra dessa.
Men jag ödslar nog tid på att svara på allt detta kackel.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-02-03 04:28:00
|
|
Bo |
Vi låter elaka för att du vägrar svara på våra frågor och istället försöker skämta bort en allvarlig diskussion. Det gör att du inte bara uppfattas som oseriös utan också stöddig.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-02-04 23:32:00
|
|
Stefan Looström |
Håller med Bo. Du har verkligen aldrig svara på ett inlägg. Dina åsikter är rimligen högst emotionellt grundade, eftersom du inte kan underbygga dem när du får kritik. Och åh vad duktig du är som har barn, som om det är allt man kan göra av sitt liv. Jag anser att sådana som du är de som är skadliga för barn, eftersom du inplanterar dina trångsynta åsikter som du givetvis får ha! i deras hjärnor.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-02-11 15:13:00
|
|
Christer |
Det är svårt att förstå indignationen över ordet "missriktad". Sexualitet som inte gynnar fortplantningen är väl det. Många sexuella uttryck inkl homo- kan fö vara reproduktivt gångbara trots att de inte resulterar i omedelbar befruktning.
|
| |