Ja, jag är homofob

Inlägg #1: Postat: 2002-02-01 17:05:00
christer kyreus
Äntligen en debattör på sajten
som tar den här frågan på........
...och nu kommer det.....såväl
INTELLEKTUELLT SOM EMOTIONELLT
ALLVAR. Tack Andrea, skön helg!
mvh KYREUS
Inlägg #2: Postat: 2002-02-01 17:33:00
pUs
Herregud Andrea.. du tror inte att uppfostran har någon betydelse då? Om ditt barn blir homofob har du förmodligen misslyckats som förälder till viss del. Och då spelar det väl ingen roll hur många aborter du gör, ditt "homofoba fostervatten" skulle ju likväl förbli homofobt? : lycka till i framtiden..
Inlägg #3: Postat: 2002-02-01 17:56:00
Bo
pUs: Du har tydligen inte utvecklat ett sinne för ironi som alla vi andra har?
Andrea: Mycket bra kommentar! Själv är jag en person som inte sätter något värde till om mina barn kommer att vara homosexuella eller inte.
Inlägg #4: Postat: 2002-02-01 20:55:00
Sandra
superbra att du skriver de Bo. Nu vet vi alla att du sympatiser med alla bögar och flator här inne.
Inlägg #5: Postat: 2002-02-02 12:17:00
maja hansson
Till hycklarinnan pus, som inte ens
vågar ange sitt namn: Jag skäms för Dig som medsyster. Länge sen jag såg så fördomsfulla inlägg. Du försöker dribbla med förment intellektuella argument-men vi genomskådar ditt kalla hjärta. Har själv 3 barn, en bög-son; och vi rynkade alla på pannan igår fredag åt en så bekämmande kvinna.
Se Dig i spegeln och genomskåda
Dig själv, om Du törs. Lycka Till!
Inlägg #6: Postat: 2002-02-02 13:26:00
slackerbitch
bra tant Maja! förlåt för tant, så tantig är du inte på föreläsningarna!
Inlägg #7: Postat: 2002-02-04 10:03:00
pUs
Maja; Jag rekommenderar att du LÄSER det du svarar på i fortsättningen. Jag förde fram det föga kontroversiella faktumet att föräldrars attityder smittar av sig på barnen. Att ingen FÖDS med den eller den åsikten. Vad är så hemskt med det? Jag hoppas för din skull att dina barn utvecklar en högre form av läsförståelse än den minimala variant du själv har - vilken debatt som helst blir ju infekterad med din inställning.
Inlägg #8: Postat: 2002-02-04 10:13:00
pUs
Bo; Ironiskt eller inte - sällsynt dumt och fruktansvärt intolerant. Skulle det låta fräscht om jag ville abortera bort ett foster pga att jag "visste" att ungen skulle bli en otäck vänsterslyngel? Eller att grabben skulle bli nazist? Må vara att vissa åsiktsbildningar stinkar för somliga, men man ska fan kunna tycka vad man vill. Om "rätt" åsikter och "rätt" inställning är värt mer än ett liv, då tvivlar jag på att ironin fyller sitt syfte... hur raffinerad den än må vara..
Inlägg #9: Postat: 2002-02-04 10:14:00
pUs
Stinker, ska det stå.
Inlägg #10: Postat: 2002-03-04 22:11:00
richard
jag tror att andrea är homofobfob. hon kritiserar andra för att rangordna människor. själv säger hon att hon är bättre än folk som rangordnar människor. är inte det att rangordna människor? själv tycker jag att det är ok att rangordna människor, däremot tror jag inte det är möjligt att göra det för att komma fram till vem som är en bättre eller sämre människa... men kanske vem som är bättre eller sämre på golf...
Laddar...