Bögar, flator och pedofiler

Inlägg #1: Postat: 2002-01-31 17:28:00
Mats
Men snälla du! "Håller på o ta över vårt samhälle" skriver du. Vems samhälle är det? Är det inte deras eget också? Snart får vi väl höra att de samarbetar med ZOG för att detta skall genomföras.
Inlägg #2: Postat: 2002-01-31 19:08:00
Ina
"Barn kan inte användas som några försöksdjur".. Då kan du inte ha vänt blicken speciellt långt utanför Sverige, med tanke på att homoadobtion numera är fullt lagligt i flera andra länder och där har det funkat alldeles utmärkt. Det är snarare skrämmande att Sverige inte har kommit längre år 2002 och att fördomar som dina fortfarande frodas.
Inlägg #3: Postat: 2002-01-31 22:23:00
Anna Li
Alltså Jenny. Vi talar om övergivna barn som lever på institution under knappa förhållanden. De kan få komma hit till två vuxna människor som älskar dem och dessutom varandra. Det är knappast "försöksdjursverksamhet" bara för att de vuxna människorna råkar vara av samma kön.
Inlägg #4: Postat: 2002-02-01 00:05:00
AMN
lilla jenny. "homosexuella håller på att ta över vårt samhälle". jag tror jag börjar grina.
Inlägg #5: Postat: 2002-02-01 09:25:00
-D-
Jenny jag måste hålla med dig, barnens bästa är det som borde stå i centrum. Jag tycker att vi behovs prövar alla som vill bli föräldrar. Det finns nog barn i hetro förhållanden som far ganska illa och får växa upp utan kärlek, ömhet och respekt. Dessa barn kanske skulle må mycket bättre i ett homo hem för där lär de inte behöva känna sig som ett misstag.

/ -D-
Inlägg #6: Postat: 2002-02-01 09:49:00
Lasse Thn
Barnens bästa...naturligtvis, jenny...men är det homofoberna som ska bestämma vad som är barnens bästa?
Inlägg #7: Postat: 2002-02-04 12:25:00
Anders Linnard
Jenny: För alla de barn som lever med homoföräldrar av olika anledningar så är det bäst att du håller käften. För barnens bästa liksom.
Inlägg #8: Postat: 2002-02-05 10:06:00
Jörgen G
Anders, Alla barn som har hetero-föräldrar då? Med tanke på att kroppsvätskor, -lukter och hårväxt alltmer verkar ses som något som inte ska märkas så kanske det snart låter så här: "Oh, nej! Mina föräldrar gjorde mig genom att kramas och blanda kroppsvätskor! Vad ohygieniskt! Och ÄCKLIGT!"
Inlägg #9: Postat: 2002-02-05 10:12:00
Jörgen G, forts...
"Nej, tacka vet jag den kontrollerade miljön på ett sjukhus! Mannen får lämna sitt bidrag i ett eget rum i lugn och ro. Sedan kan man kontrollera så den inte är dålig på något vis, innan den förs in i kvinnan, sterilt och hygieniskt!"
Laddar...