|
Inlägg #1: Postat: 2002-01-29 14:37:00
|
|
Anna Li |
Ja fy fan. Visserligen är det litteraturen och inte människan som ska belönas. Men nog måste väl människan skina igenom i litteraturen? har inte läst Naipaul och är måttligt intresserad.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-01-29 16:04:00
|
|
Juanita |
Har du läst något av honom? Han är en gigant.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-01-29 16:34:00
|
|
Carola |
Stefan o Anna. Det är just så jag känner angående Astrid. Hon har värnat om barnen "utanför", hon har värnat om ALLA barn, och med hela sin själ. Vi som vuxna har det kvar inom oss. Därför har Astrid gjort mänskligheten en stor nytta.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-01-29 16:34:00
|
|
Carola |
Stefan o Anna. Det är just så jag känner angående Astrid. Hon har värnat om barnen "utanför", hon har värnat om ALLA barn, och med hela sin själ. Vi som vuxna har det kvar inom oss. Därför har Astrid gjort mänskligheten en stor nytta.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-01-29 22:48:00
|
|
jennyk |
Astrid har betytt mer för demokrati och solidaritet än någon annan författare. Hon fick mig att förstå livets storslagenhet utan att värja för mänsklighetens mörkare sidor.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-01-30 11:17:00
|
|
Stefan Holmqvist |
Ja Juanita. Litegran. Men du har rätt han är en gigant.
Faktum är att han är en gigantisk sprätt. En man som är så berest, som lanserar sig som polykulturell och som ändå anser "att det inte finns några intellektuella muslimer" borde bitchslappas med en Gardner-lunta.
|
| |