Bögar, flator och pedofiler

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2002-02-03 00:11:00
gosh
du du du, du kan väl inte seriöst dra paralleller mellan homosexuella och pedofiler? herre. vissa är då dumma att det är synd om dem.
Inlägg #22: Postat: 2002-02-03 14:56:00
Emma
"Men det är de homosexuella och dessas anhängare som för och styr denna debatt, och någon "outsider" tillåts knappast yttra sig."
Undrar bara vad du menar med deras "anhängare". Jag är bara en vanlig "Svensson" som inte är aktivt engagerad i någon typ av debatt, men ändå bestämt hävdar åsikten : SJÄLVKLART, ska homosexuella få synas i media, adoptera bli accepterade som vem som helst De ÄR ju vem som helst....
Inlägg #23: Postat: 2002-02-03 15:19:00
Emma
Det finns så många som man kanske med viss trångsynthet skulle kunna se som olämpliga föräldrar här på jorden. Borde vi t ex inte förbjuda både rökare och hyperallergiska att skaffa barn, eller i alla fall adoptera som ju är det enda lagen skulle kunna styra. Att passiv rökning är skadligt vet vi ju, och det är extremt synd om de barn som inte får möjlighet att äta ägg hemma under sin barndom för att ena föräldern kvävs av äggdamm. För att inte tala om feta människor.
Inlägg #24: Postat: 2002-02-03 16:44:00
Knut
Tack allihopa, jag är frisk nu. - En fobi är ju att man inbilar sig något så vitt jag vet Ni har verkligen övertygat mig om att jag inte inbilade mig något. Tack igen, jag är nu fri från min fobi.
Inlägg #25: Postat: 2002-02-03 18:20:00
Katarina
Hyperhetero? Jag visste inte att det gick att mäta på någon skala. Hyper är det längst ut på skalan som motsats till hyperhomo? Finns det hyperbisexuell också? Och hur kommer pedofilerna in i sammanhanget - får de för lite plats i media? Eller snackar vi hyperpedofiler här? Nej, Kent ta ett djupt andetag och älska din nästa istället. Vad jag har förstått så är pedofili ett brott medan homosexualitet är kärlek mellan två frivilliga villiga människor.
Inlägg #26: Postat: 2002-02-04 01:33:00
Show me the money fool
Knut du är någorlunda underhållande. Jag tänkte starta ett lokalt parti här i Örkelljunga med bl a Siewert Öholm, Maj Inger Klingwall
Ulf Ekman, Carola och Iprenmannen.
Du passar definitivt som vår nya frontfigur, vi behöver fräscha fejs.

Så vad Sägs Kjelle, hänger du med?
Sveriges framtid hänger på oss!

Vi går btw under namnet "stofiler mot homofiler". Rim är alltid bra för att få med sig publiken.
Joina oss Kjella, ASAP!
Inlägg #27: Postat: 2002-02-05 08:52:00
Knut
Nu räcker det! Att ni försöker smutskasta och nedvärdera mig bara därför att jag framför några åsikter som avviker från era egna, det kan jag stå ut med. Men när det dyker upp regelrätta hotelser i era kommentarer, då har det gått för långt. - Lugna ner er, och håll er inom lagens och förnuftets ramar.
Inlägg #28: Postat: 2002-02-07 23:10:00
svenskasesam-society.com
"Fasansfulla fördomar - Moment 22" Idenna artikel som jag tänker skicka in till häljen, kommer jag att framföra min slutreplik för denna "debatt", och förklara varför det hela gått så snett.
Inlägg #29: Postat: 2002-02-09 16:44:00
Rickard
Du är ju för fan sjuk i huvet o till Jenny kan jag bara säga att du är fan lika illa, sta för dina äckliga asikter istället för att linda in dem i bomull. Man märker väl vilken liten smygfascist duär i alla fall. Tack Knut för att atminstone inte hyckla om dina totalt sjuka ideal och asikter.
Inlägg #30: Postat: 2002-02-11 23:18:00
Knut
"Homosexualitetens smygande diktatur" kommer innom kort. Undrrubrik:"Vi borde alla gå i förbön för gardell"
Final: en beskrivning av "rumpnissarnas" fasoner och intellektuella kapacitet.
Ha det så roligt.
Inlägg #31: Postat: 2002-02-17 22:06:00
elin
knut, du måste lära dig att bli källkritisk och inte bara mot det som passar dig.
fjollorna är få och de är inte fjollor för att de är bögar, utan på grund av samma anledningar som alla fjolliga brudar är det. du lider för fan av tunnelsyn - du kan inte förstå skillnaden mellan image och privat personlighet, i alla fall inte när det kommer till andra än dig själ.
om pedofilerna... håll dig borta från ämnet, du vet ingenting om det.
Inlägg #32: Postat: 2002-03-07 19:16:00
Knut
Jag uppmanar var och en som ännu inte har läst boken "Männen bakom Hitler" att göra detta. Först efter att ni gjort detta har ni förutsättningen att förstå och rätt kommentera denna artikel. Kommentarerna till denna artikel visar tydligt på en urusel allmänutbildning i detta land, men det går ju alltid att försöka rätta till detta.
Inlägg #33: Postat: 2002-07-30 23:06:00
clara
ehh..
lever du överhuvud taget i detta nu?
du e förfärlig. har verligen ingenting och komma med och borde följaktligen hålla käft.
Inlägg #34: Postat: 2003-01-27 09:01:00
maria
Kan inte påstå att jag heller e homosexuell, det vore att ljuga. Men personligen tycker jag att homosexuella behövs i samhället. OCH jag tycker att dom ska få adoptera barn, har inte dom samma rättigheter som oss andra? Om du inte tycker om pedofiler, det e väl förståligt men homosexuella?! Har dom gjort dig något kanske? Du säger att dom e fjolliga, finns det inte hetrosexuella män som du, som också e fjolliga? Själv e jag fjollig å stolt, så det så!
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...