|
Inlägg #1: Postat: 2002-01-26 21:39:00
|
|
Hasselbergarn |
Där var du ju igen. Jag håller nästan med dig om mailandet men mitt Sourze/Debattforum-beroende är värre. De gånger jag fått kommentarforumet att koka i ett par dagar är framgångar för mig :- MEN inget slår ett riktigt brev. Älskar att skriva dem och älskar att ta emot dem.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-01-27 21:01:00
|
|
Per |
Träffande! Jag råkar också vara mailoman.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-01-28 00:57:00
|
|
Stefan Whilde |
Jag fick ett pappersbrev för ett par månader sedan. Det var roligt. Annars är jag också ganska förtjust i att gå igenom dagens e-post. Jobb och nöje i en salig blandning. Men jag dricker hellre spansk öl eller varför inte Brämhults juicer. Och så varvar jag Tom Jones 60-talspärlor med Neil Youngs rykande gitarrorgier tills jag blir lycklig nog att dansa ut på balkongen och röka den där cigaretten. Ha det gott, Carola. Mvh Whilde
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-01-28 03:38:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Klockan är snart 4 på natten. Jag har idag kommit hem från en vecka i Karibien. Jag ligger i sängen med min laptop och bredvid mig ligger min nakna underbart vackra flickvän och sover. Jag flippade upp datorn såfort hon somnade för typ 3 timmar sen. Whos the freak now, huh?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-01-28 09:49:00
|
|
Stefan Holmqvist |
Bra artikel om ett psykopatolgoskt samtids problem. Om än vi kan kommunicera mer och med flera så blir vi i de debila väst allt mer avskärmade från varandra. Notera gärna att det går inflation på att beskriva samtids fenomen som sjukdomar. Jag, exempelvis, är biloman.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-01-28 10:09:00
|
|
christer kyreus |
PREDIKAN OM HELIGHETEN PÅ INTERNET: Det är en Gudi Behaglig
Gärning att Människor kan mötas och utveckla tankar om Väsentligheter, utan att behöva förflytta den skröpliga lekamen.
Själarnas möten utan att kroppen nödvändigtvis behöver stå i vägen.
- Ame
|
| |