Om smala, om vackra och om Sourze

Inlägg #1: Postat: 2002-01-24 13:27:00
AMN
det är upp till varje enskild individ att ta åt sig eller låta bli att ta åt sig av kritik. om man ger sig in i leken får man leken tåla.
Inlägg #2: Postat: 2002-01-24 13:52:00
Anna Li
Tack Jenny! Det har verkligen förvånat mig att så många tror att jag skulle göra ett personligt riktat angrepp på någon jag inte känner och aldrig har träffat.

Till dig AMN vill jag säga att det är tråkigt om du inte mår bra av att vara smal. Särskilt som jag är övertygad om att du passar väldigt bra med det eftersom det är din naturliga kroppskonstitution.
Inlägg #3: Postat: 2002-01-25 17:36:00
AMN
oj jävlar! mår jag dåligt av att vara smal nu också. för ett tag sen var det ju bara någonting jag hittade på. alla smala är ju egentligen nöjda med sina kroppar. eller hur var det nu?
Inlägg #4: Postat: 2002-01-26 12:15:00
Olof Öberg
Det måste vara inbillning, AMN. Egentligen så är du ju rik, framgångsrik och lycklig, men har förstås inte insett det. Du är ju idealet, ju! :-
Inlägg #5: Postat: 2002-01-26 18:06:00
Anna Li
Det börjar kännas tjatigt att upprepa sig hela tiden; antingen så kan ni inte eller så vill ni inte förstå skillnade mellan att dra en parallel mellan smal och vacker i deras egenskap av samhällsideal och att sätta likhetstecken mellan smal och vacker.

Det finns säkert människor som är både smala och vackra som mår extremt dåligt - men det är ingen anledning att sluta kämpa mot de extrema skönhets och smalhetsidealen som får den stora majoriteten att må dåligt.
Laddar...