Inlägg #1: Postat: 2002-01-19 13:55:00
|
Stefan Whilde |
Nej, men hej, Lena! Roligt att höra från Dig. Inte meningen att göra dig ledsen, blir dock nyfiken på det du berättar om. Jag har säkert inte med att göra vilken åkomma det rör sig om, men är du säker på att alla andra vägar är uttömda? En gång trodde jag att alla vägar var uttömda för mig. I vilket fall, Lena: Glad över din kommentar. Mvh Whilde
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-01-19 14:15:00
|
Lena V |
Äsch det är ingen hemlis: Jag har en störning på sköldkörteln. Kommunikationen mellan den och hypofysen funkar inte, vilket får till följd att jag inte har tillräckligt många hormoner som tar hand om ämnesomsättningen. Därför äter jag ett litet kul piller varje morgon som är en kemiskt framställd ersättningshormon så att kroppen inte somnar av, utan håller igång i den takt som är bäst. Mvh Vikberg med dom kuliga pillren ;
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-01-19 14:24:00
|
Stefan Whilde |
Tack för Ditt svar, Lena. Jag tänker inte ge mig in i någon medicinsk diskussion, vill bara säga att jag uppskattar Din öppenhet väldigt mycket. Vill Du höra mitt föredrag, kontakta mig på infostefanwhilde.net : Om vi lägger skämtet åt sidan: Det är aldrig fel att göra rätt, att gå sin väg oavsett hur den ser ut. Kram Stefa
|
|