Lockfåglarna på Sourze

Inlägg #1: Postat: 2002-01-18 15:34:00
Marcus P - forts
Läs t.ex. mina artiklar "Ny månad, ny röta" eller "Avskaffa mest lästa-priset". Eller varför inte "Så fuskar du med läsarräkneverket" eller rentav presentationen av mig under Sourze-profiler? Dessutom: Om jag mot förmodan får mest lästa-priset nån gång det sker iaf inte denna månad lämnar jag tillbaka det.
Inlägg #2: Postat: 2002-01-18 15:45:00
Tor
Som jag förstår det så kritiserade Sten inte inehållet i din artikel utan just rubrikvalet. Det är ett stort problem att antalet läsare egentligen bara beror på rubriken. Om du klickar och märker att det är en kass artikel är det för sent. Den har redan fått en läsare till.
Inlägg #3: Postat: 2002-01-18 16:09:00
HE
Marcus, han refererar tydligt till den första rubriken han citerar. Och den har inte du skrivit. Men den har mycket riktigt mer än 6000 läsare.
Inlägg #4: Postat: 2002-01-18 16:14:00
Marcus P
TOR: Jag håller med om kritiken. Men vad ska man som skribent göra om man vill förmedla något, om allt som inte har provocerande rubriker drunknar i flödet? Det enda raka är att minska antalet läsares betydelse, t.ex. genom att ta bort ett visst pris. HE: Aj fan, det såg jag inte. Men det är rätt. Jag tar tillbaka.
Inlägg #5: Postat: 2002-01-18 16:34:00
Sten
Jag refererade som sagt till den första repliken. Jag har inte bedömt artiklarna som sådana, ingen skugga på författarna som jag skrev, utan gått på titlarna.
Inlägg #6: Postat: 2002-01-18 16:51:00
ris
Marcus: Lämna _tillbaka_ priset..? Kan du inte göra som Bruno K. Öijer istället, växla in det i enkronor och sprida på tunnelbanan..?
Inlägg #7: Postat: 2002-01-18 17:10:00
Marcus P
RIS: Det är en högst hypotetisk fråga eftersom jag inte kommer få det priset. Men får jag det så är ditt förslag faktiskt bättre - förutom att jag inte bor i Stockholm. Det blir gågatan istället, ha ha! Men vinner jag nåt annat än just det priset blir det allt mina skulder som får betalas...
Laddar...