|
Inlägg #1: Postat: 2002-01-18 15:01:00
|
|
Fredrik |
Faktum är att jag skulle nog kunna vara förbannad på dem också, om det hade varit läge för det.
Det var mest ett reportage om skolministern som satte igång denna traumatiska känsla. som terapi ungefär...
Systemet att INTE entusiasmera individen kan få mig väldigt, väldigt trött...
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-01-18 15:09:00
|
|
christer kyreus |
Förstår Fredrik! Men igen; vad är alternativet? Kritiken kommer snabbt att hänga i luften, när man inte redovisar ett fungerande alternativ. eller ?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-01-18 19:34:00
|
|
Bertram |
Man kan ju se det som en artikel som vill finslipa socialdemokratin och inte störta dem från tronen. Där har du ditt även om det absolut inte är mitt alternativ, Christer.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-01-18 20:06:00
|
|
gustaf |
titta på Täby, Vallentuna, Lidingö, Nacka, Stockholm etc. Där får folk det bättre och rättvisare
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-01-19 09:35:00
|
|
christer kyreus |
Till Gustaf 4: Ex ovan, ta Stockholm; du menar då bla
att snöröjningen blivit bättre?
Ock kollektivtrafiken. Och vården. Och äldreomsorgen. Tycker medborgarna i allmänhet det?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-01-19 12:06:00
|
|
gustaf |
Problemet med snöröjningen är att den blivigt utlaggd på statsdelsförvaltningarna inte att det inte är kommunen i kommunal regi som har hand om den. Vad det gäller kollektivtrafiken har den för första gången på 30 år morderniserats detta leder till inkörningsproblem. Vidare så är vården bättre och älderomsorgen bättre än i resten av landet.
|
| |