Getingen sticker dig Mr. Jung Abbou

Inlägg #1: Postat: 2002-01-17 10:25:00
Abbou
Jag skrev att du egentligen bygger på mer nyfikenhet om artikeln än vad du avskräcker folk från att läsa densamma. Samt att du frågade dig varöfr Expressen skriver som de gör, jag svarade dig. För att Vi fortsätter att läsa och skriva samt bli upprörda av dem, som du själv blev. Jag föreslod därför att vi ska tysta ihjäl dem genom att inte gå på deras billiga knep.
Inlägg #2: Postat: 2002-01-17 10:28:00
Abbou
Jag blir helt stum när jag läser ditt inlägg då det ser ut som du knappt läst mitt inlägg alls! Varför blöder Expressen endå? Jag skrev ju just detta varöfr den blöder det finns med i min text, kolla om du vill. Bra journalistik ÄR svårt att skapa MEN skon klämmer som du säger i kortsiktigt tänkande och nedvärdrerande syn på läsaren. Låt oss alltså ändra på detta och säga ifrån.
Inlägg #3: Postat: 2002-01-17 10:28:00
Abbou
Jag blir helt stum när jag läser ditt inlägg då det ser ut som du knappt läst mitt inlägg alls! Varför blöder Expressen endå? Jag skrev ju just detta varöfr den blöder det finns med i min text, kolla om du vill. Bra journalistik ÄR svårt att skapa MEN skon klämmer som du säger i kortsiktigt tänkande och nedvärdrerande syn på läsaren. Låt oss alltså ändra på detta och säga ifrån.
Inlägg #4: Postat: 2002-01-17 10:29:00
Abbou
Jag föreslår som jag skrev innan att vi gör detta genom att inte bry oss om deras billiga provokationer, snevridna vinklingar och skit.
Laddar...