Anti-skönhetskamp ger mig ett helvete

Inlägg #1: Postat: 2002-01-17 10:07:00
Anna Li
Hej igen Johan!
Ja att det är ett lyxproblem är precis min ståndpunkt. Läs den artikel jag debatterar så förstår du kanske hur jag menar.
Inlägg #2: Postat: 2002-01-17 12:13:00
Lucas
Om du nu tycker att Anna Marias artikel handlar om ett "lyxproblem" vilket det knappast är för den som är drabbad kunde du väl skrivit en vanlig "motartikel" där du lägger fram dina synpunkter på varför hennes problem är ett lyxproblem i dina ögon, istället för att försöka förlöjliga hennes text med en barnslig parodi? Tror du inte att det hade givit dig aningen mer trovärdighet som debattör?
Inlägg #3: Postat: 2002-01-17 12:18:00
Lucas
forts Anna Marias artikel behandlar faktiskt inte problemet enbart ur hennes egen personliga synpunkt, utan sätter även fingret på en av vulgärfeminismens fördomar - nämligen att det är "onaturligt" att vara smal. Som om vulgärfeministerna har monopol på att definiera vad som är "naturligt" och inte ett begrepp som för övrigt aldrig har fått en tillfredsställande definition i sig. Det gör Anna Marias text intressant och bra, och din egen text korkad i mer än ett avseende.
Inlägg #4: Postat: 2002-01-17 12:57:00
Johan riktiga
Ja ja, jag ger mig väl då. Hade inte läst på allt som sades alltför noga... men om man är smal har man egentligen inga riktiga problem mer än med omgivningen. Det var väl ungefär så jag tänkte..... kanske..... få se nu ....... jo!
Inlägg #5: Postat: 2002-01-19 18:16:00
Daniel
Och det är inget "riktigt" problem då eller? Det var nog det dummaste jag har hört. Är du ordförande i någon slags nämd där man måste få sitt personlig problem godkänt av dig innan ens situation kvalar till att kallas ett riktigt problem eller? Vem tror du att du är?
Inlägg #6: Postat: 2002-02-20 02:27:00
Oskar
Att den helfestliga Linusson får alla trista typer att resa ragg är dunderbart!

Steg i min aktning några snäpp.
Anser att hon är en av de bästa och faktiskt förvånansvärt ödmjuk också.
Men det blir minuspoäng för den där sporten mutter....... Alltså inte intresset utan "raggningsknepet".

Fatta att Anna inte vill förlöjliga er era hönshjärnor!
Laddar...