Inlägg #1: Postat: 2002-01-16 10:48:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Du Zanetti, är det inte synd om alla som inte blir tagna på allvar? Om alla som blir bedömda för deras yttre som inte ger deras inre rättvisa? eller geller det bara tjocka tjejer med stora hjärtan och inte enligt normen snygga tjejer med samma innandöme? Fan för att vara tjej när ni är så jävla råa mot varandra
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-01-16 10:50:00
|
Juanita |
Jag tycker snarare att det är synd om de som bedömmer mig efter mitt yttre, tycker knappast synd om mig själv.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-01-16 10:58:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Ok! Utifrån detta så har du inget till övers för Annas problem. Då kan du även skita fullt i människor som folk trakkar för feta, äckliga, luder och sådant för det är alltså dessa personer det är synd om och inte de som blir mobbade?
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-01-16 11:03:00
|
Juanita |
Nej det sa jag inte... Jag bryr mig inte så mycket när killar slänger ut sig kommentarer om att jag skulle vara billig bara för att jag går klädd på ett viss sätt, att killar påstår att snygga tjejer ska vara dumma eller att killar påstår att de har haft sex med mig när jag inte ens känner de. Vem är det som har problem? Om jag får något så är det ett mycket större ego men det får väl inte någon som blir mobbad eller nedtrackad?
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-01-16 11:10:00
|
Fredrik Jung Abbou |
OK. Du utågr här från dig själv. Dock du dömer Anna skriver att hon hycklar när hon tycker det är trist för henne att alltid bli nedvärderad utifrån hennes utsida.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-01-16 11:11:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Du är vad jag kallar en klättrare och verkar utifrån vad du skriver som " jag har lärt mig det är lätt.. utnyttja sitt yttre till en fördel" samt att du själv tänker utnyttja ditt yttre för sk ego boosts som du skriver och säkerligen annat så länge du kan. Anna kanske inte vill det utan vill ta sig fram på andra sätt också typ, charm, brains, kunskap osv. Kanske inte ligger i ditt intresse ta dig fram och vinna folks blickar på detta sättet
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-01-16 11:17:00
|
Juanita |
Jag kan avslöja en sak för dig Fredrik, hon snackar skit. Alla vill ha egokickar jag, du, Anna och alla andra på den här världen. I alla fall i väst. Saken är den att jag inte är en vanlig bimbo som du tror utan jag har en, om två tre år, en jurist examen och jag fick just min magister i litterturvetenskap. Om jag kan utnyttja mitt utseende och komma längre så kan du lita på att jag tänker göra det.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2002-01-16 11:42:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Zanetti. Men om du har så mkt brains och jobbat så hårt med dina studier. Varför blir du inte då personligen ledsen om folk ser dina skinkhalvor som din största tillgång? Du o Anna har ju liknande profil mao. Både ser er själva som snygga och skriver att andra bekräftar detta samt har kämpat hårt för att utbilda er så mkt som ni gjort.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2002-01-16 11:42:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Zanetti. Men om du har så mkt brains och jobbat så hårt med dina studier. Varför blir du inte då personligen ledsen om folk ser dina skinkhalvor som din största tillgång? Du o Anna har ju liknande profil mao. Både ser er själva som snygga och skriver att andra bekräftar detta samt har kämpat hårt för att utbilda er så mkt som ni gjort.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2002-01-16 11:42:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Jag har 32 cm lång penis och detta vet en del folk för det spred sig. Jag är 4 språkig och snart en magister i ekonomi men likt förbannat ser folk mig som deras sex toy! Klart använder man och trivs man med sina styrkor/uppsidor som man fått. Men man vill bli tagen för mer än bara det yttre så det är nog en del av båda och jag tror det gäller dig oxo även om du gillar surfa på dina looks.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2002-01-16 11:45:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Det slank nog in lite önsketänkand där i sista meningen ;- Tänkte busa lite bara. De två senare är korrekta du kan nog dra av sisådär 2-3 centimeter som jag lade på för att impa lite.
|
|
Inlägg #12: Postat: 2002-01-16 11:48:00
|
Juanita |
Vet du vad? Jag ser mig inte som snygg, jag blev mobbad när jag var liten för att jag var så ful enligt de andra barnen. Hur de än bemöter mig så kan de aldrig ta det ifrån mig, killar kan bemöta mig som en bimbo och när det är dags för film och boksnack på festen så blir de bara sura för att jag kan det bättre än de. Jag tar inte en full kille på krogen på allvar vilket Anna gör. Killar blir ofta banal på krogen och då spottar de ur sig de mest banala kommentarerna.
|
|
Inlägg #13: Postat: 2002-01-16 11:53:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Lät som det var fler tillfällen än enbart på krogen. samt folk tar olika illa vid.
|
|
Inlägg #14: Postat: 2002-01-16 11:55:00
|
Fredrik Jung Abbou |
skönt att höra dock att du inte bryr dig så mkt och känner att du knäcker! Det ska man känna till stor del och blanda detta bara med lite ödmjukhet så är saken biff. Inte du alltså utan man.
|
|
Inlägg #15: Postat: 2002-01-16 11:59:00
|
Juanita |
Det är en tuff värld för en tjej, jag ska ut på en arbetsmarknad med en massa gubbar som antagligen är jobbiga som svin. Enligt mina jurist kompisar så är det ett helvete att vara tjej och jurist men det får jag ta. Tjafsar de så får de en stilettklack rakt igenom deras tomma skallar, varför kan inte alla killar vara som dig?
|
|
Inlägg #16: Postat: 2002-01-16 12:17:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Jag önskar dem lycka till. Gubbarna alltså. Så att de flyttar på sig i tid innan klacken kommer flygande, Bruce Lee Style! Lycka till! Nu ska jag packa o dra till Karibien imorgon. Så kan folk reta mig för jag är bajsbrun när jag kommer hem see if I care hehe!
|
|
Inlägg #17: Postat: 2002-01-16 12:32:00
|
Juanita |
Är du från karibien det där ditt efternamn? Vart kommer det namnet ifrån?
|
|
Inlägg #18: Postat: 2002-01-16 12:49:00
|
Daniel |
Juanita, herregud vilket hävdelsebehov du verkar ha. Hur många gånger orkar du upprepa i kommentar-kolumnerna hur vältränad, smart och utbildad du är ?
|
|
Inlägg #19: Postat: 2002-01-16 13:03:00
|
Jörgen G |
Du är tragisk, Juanita...
|
|
Inlägg #20: Postat: 2002-01-16 13:07:00
|
Jörgen G |
Jag menar att jag blir ledsen av att läsa dina kommentarer. Det verkar som du ständigt måste blåsa upp ditt eget ego genom att hacka ner på andra för att må bra.
|
|