Inlägg #1: Postat: 2002-01-16 18:57:00
|
Markus Hankins |
Undrar om du vinner denna månad med en av dessa artiklar? Säger vi 50-50 eller? Du har ju faktiskt utnyttjat mitt namn och nu vill jag ha ... Ha ha ;
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-01-16 23:17:00
|
Ari |
Rubriken verkade inte så lockande men jag är glad att jag klickade...Jag håller med dig om hur man ska behandla den sortens medier, fast jag tror att vi kommer dit alldeles automatiskt när vi inte längre orkar reagera för nya "nyheter"...Varför betala för nåt man inte vill ha?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-01-17 01:04:00
|
D. |
Jag tror inte på din analys. Hur tror du Aftonblaskan blev störst?
Det är robinsson och sex som gäller. Kvällstidningarna har aldrig varit snälla och de borde inte få gömma sig som "den tredje statsmakten"-doktrinen i grundlagen.
Nä, det är fan robinsson och sex som gäller om man vill få läsare. Det var oxå därför som "den schysste pundaren" fick kicken från Expressen.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-01-17 19:54:00
|
Johan Pilflykt |
Hammar, din skinntorre gruvarbetare! Jag minns när vi i vår ungdom dubblade taiwaneser hemma hos kärringen Joan i Putney. EFter det var man inte främmande vid tanken att smeta dijon i röven på byrackan samtidigt som man assisterade Joan i att klottra hakkors på Benetton-affischer. Gamla pengar är äldst!
|
|