Expressen blåser Markus Hankins!

Inlägg #1: Postat: 2002-01-16 12:30:00
Mykill
Att Aftonbladet är den tidning som oftast publicerar löpsedlar med Pamela Anderson-news har förstås ingenting med saken att göra? Plocka inte bort min kommentar nu, Aftonbladet-Belinda Såga Expressen som tidning, visst, men döm inte ut tidningens samtliga journalister för det... det FINNS faktiskt bra journalister där också de är lätträknade, med de finns...
Inlägg #2: Postat: 2002-01-16 12:55:00
tjomster
Slipat !!
Det sista stycket med den löjliga liknelsen kunde dock gott få vara utelämnad; den fördummar den förbaskat bra artikeln.
Inlägg #3: Postat: 2002-01-16 13:13:00
navid
ok abbou, då skiter vi att uppmärksamma allt vi tycker är dåligt? ok, tar du täten?
Inlägg #4: Postat: 2002-01-16 18:33:00
Markus Hankins
Hade du gjort som "Markus Hankins är en jävla idiot..." sagt hade du sluppit all denna blablabla om hur jag hjälper Expressen och om hur deras scumnyheter funkar. Varför blöder deras tidning? Varför springer AB ifrån? För att deras journalistik platsar i Se och Hör...
Inlägg #5: Postat: 2002-01-16 20:51:00
suz
förlåt en dum oupplyst en som inte har läst artikeln av vissa skäl,men får inte en sån artikel vissa flickor/damer att inse at man har inte sex med en kändis för dom är ofta sex utnyttjare då dom får sex pga sitt kändisskap och at de kan vara rena vandrande snuskinfektions spridarna, jag skule inte ha sex med en kändis,,för en sån som han sätter antagligen på allt som rör på sej,,usch,,inte pryd men har lite finess,,
Laddar...