Hårdporr gjorde feminist kåt

Inlägg #1: Postat: 2002-01-13 15:07:00
"Karre"
Det som jag reflekterat över är att "de", som pajjar direktsändningar och diverse annat som folket vill se, verkar tycka att DE ska bestämma vad VI vill se och göra. Kanske kan tyckas dumt men säg som t ex Talibanerna som förbjuder folket från att se och göra vissa saker för att det anses fel. Nu finns det säkert några trångsynta som mumlar nåt i typ med "Man kan ju inte jämföra talibaner med feminster".. forts. neda
Inlägg #2: Postat: 2002-01-13 15:07:00
"Karre"
Forts.. Men principen är densamma. De sätter upp egna regler och kräver att resten av folket följer dessa. Varför drar jag ständigt denna parallell med feminister som förstör och blockerar svenska folkets intressen, bara för att få fram sitt budskap? Nu blev jag lite långsökt men jag HATAR när nån säger åt mig vad jag ska göra/tycka, och det värsta är när någon/några HINDRAR mig en vanlig arbetande öppensinnad människa från att göra det jag vill.. DET kallar jag förtryck..
Inlägg #3: Postat: 2002-01-14 16:06:00
Timoty Tendens
Feminister är också kåta. Naturligtvis blir även denna människoart upphetsande av porrfilm. På denna punkt skiljer de sig inte det minsta från det övriga människosläktet.
Laddar...