Inlägg #1: Postat: 2002-01-14 08:44:00
|
Stefan Holmqvist |
Nu är du där igen men ditt försök att måla mina kommentarer som ovärdiga eller tro att jag inte läst vad du skrivt. Nästan all din kraft i kommentarfälten går ut på att täcka över dina egna retoriska brister genom att påskina dom hos andra. Jag har en annan bild av frihandel och kapitalism än du har. Jag delar inte alltid dina uppfattningar och då skriver jag det.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-01-14 08:52:00
|
Stefan Holmqvist forts |
Jag tror nog att du egentligen kan bemöta med fakta och kunskap men istället fastnar i ruta ett. Om du blir ledsen och arg när jag skriver som jag gör så får jag uppriktigt be om ursäkt.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-01-14 11:51:00
|
Mikael Svensson |
Nej, jag blir inte ledsen och arg. Om du har en annan bild av kapitalism och frihandel är det givetvis trevligt för dig, men angående min artikel om frihandel. Du har faktiskt ALDRIG konkret talat om saklig kritik, utan valde att döma ut artikeln på källor etc. Det är infantilt löjligt, och därför svarar jag på samma sätt.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-01-14 13:51:00
|
Stefan Holmqvist |
Jag dömde inte bara ut artikeln på källor. Jag ansåg den vara ett hafsverk för att den hade en rapport som världsbanken som KÄLLA. Jag påpekade även att "välstånd" är en kvot där västliga värderingar täljare och nämnare och att vi i väst mår allt sämre. Jag har påpekat AAAS som en bra, alternativ atlas för att få lite nyanser på det där med konsumtion och frihandel. Det är sakligt.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-01-14 13:59:00
|
Stefan Holmqvist |
Varför skulle jag inte få titta på din källa? Det ÄR ju det sakliga? Jag anser att hänvisa till Norberg och Världsbanken för att propagera för frihandel är rätt tunt. I denna artikel så skrev jag att du hänger dig åt ett ständigt bjäbbande om att det är fel på kommentarerna/frågorna och du bara bestyrker det. Om du ständigt skall svara som du blir tilltalad så innebär det att en annan människa kan behärska ditt beteende....Det vore ett sorgligt handikapp på en sådan energisk debattör.
|
|