|
Inlägg #41: Postat: 2002-05-23 13:54:00
|
|
helena a |
hårdporr är bara jävligt avtändande, det är ju inte sex, det är reeeen förnedring för alla parter. Om man tänder på porrfilm tänder man enbart på att de folk förudmjukas.
|
| |
|
Inlägg #42: Postat: 2002-06-27 18:06:00
|
|
femmi |
Feminister älskar också sex såklart, och många gillar också att se på porrfilm. Däremot gillar vi inte sexuellt våld mot kvinnor. Det är skillnad på porrfilm och porrfilm.
|
| |
|
Inlägg #43: Postat: 2002-08-09 04:30:00
|
|
mart |
skum artikel. det som är synd är att du förstör genom att driva med folk som inte vet något om vare sig feminism eller porr-industrin. dubbelmoral är ju en rolig sak i sig, men det var ett lite fånigt exempel. sant eller ej. Det är ju bara tråkigt att hon kollade på hårdporr. själv föredrar jag sällskap före film. men jaja. sån är jag. sån är nog alla andra också tänker jag? skitsamma.
|
| |
|
Inlägg #44: Postat: 2002-08-16 11:27:00
|
|
High Lama |
Men herrejävlar vilken lögnhals du är. Det fattades bara att ni hade börjat pippa också, så hade du kunnat skicka in din artikel till "Läsarnas egna sexupplevelser" i något mustigt vuxenmagasin. Båg.
|
| |
|
Inlägg #45: Postat: 2002-09-17 15:48:00
|
|
Åse |
Dubbelmoral - se dig själv i vitögat, grabben :- Vill du påstå att du är för miljöförstöring och mot FNs deklaratoin om mänskliga rättigheter? Eller - hur var det nu, BIDRAR du kanske till miljöförstöring och förtryck? Välj, lilla hjärtat, välj! Nå?
|
| |
|
Inlägg #46: Postat: 2004-11-01 12:51:00
|
|
elin |
det finns ingen dubbelmoral för sex är inte moralisk.att man fysiskt tänder på sexuellt material är en sak.det gör man som MÄNNISKA. en tjej var på fest och blev kåt av porr... ojojoj DET kan man ju inte bli om man e feminist. suck.
|
| |