Tjej på krogen

Inlägg #1: Postat: 2002-01-09 16:02:00
åsa forts
..svårt för en vit att förstå vad som är kränkande för en svart, jude, etc. jag har själv gått hem från krogen flera gånger när det har börjat kännas olustigt. det är inte
Inlägg #2: Postat: 2002-01-09 16:04:00
fan man får ju inte plats med nåt på 500 tecken
..något man bestämmer sig för att tycka, det är en känsla som
smyger sig på en fast man kanske inte alltid kan sätta ord på vad det är. det är helt enkelt för många främmande fingrar som glider längs ens
Inlägg #3: Postat: 2002-01-09 16:07:00
mer..
...rygg, för många som pratar om en som om man inte stod precis bredvid, för många som spänner blicken i en när man går förbi. man känner sig som ett villebråd, en liten hare bland en massa
vargar, och det är inte kul. och det är INTE en komplimang. en komplimang är när någon säger något ärligt och uppskattande som visar att du har något speciellt, inte när någon behandlar en som ett stycke kött. puh!
Inlägg #4: Postat: 2002-01-10 03:21:00
rueben cox
suck!!! nä, nu pratade jag svenska

män är så trista...

och jag är en man

är jag trist???

jag försöker vara hänsynsfull och öppen för andras åsikter och tankar men ibland så blir även jag en stereotyp men då försöker jag hålla det till blickar och tysta kommentarer i värsta fall...
Inlägg #5: Postat: 2002-02-04 00:35:00
Svensk kille
Kan förstå varför du är orolig med den lustiga utveklingen vi har nu.Svenska tjejer verkar gilla att få skit.Visst kan jag också vara jobbig full men inte hälften så jobbig som vissa är nycktra.Jag tillhör dom "tråkiga svenska killarna" som försöker att va snäll och visa respekt och håller mig lite undan men vad hjälper det när tjejerna väljer killar som behandlar dom som skit.
Laddar...