Sverige är chanslöst i OS-hockeyn

Inlägg #1: Postat: 2002-01-12 19:08:00
Martin 500 tecken är inte mycket...
Okunnig artikel. Matte är en fantastisk tvåvägsspelare. Det finns oerhört få borta i NHL med hans defensiva kvaliteter och uppoffrande spel. Han betyder oerhört mycket mer för FBK än folk som inte gör annat än läser kvällstidningar förstår. Han kommer inte vinna poängligan, och det är till och med tveksamt om han gör en enda poäng, men han kommer göra mycket nytta.
Inlägg #2: Postat: 2002-01-13 09:46:00
Johan
bra artikel, det kommer bli en lätt pina att sitta å glo på hockey när tre kronor kommer få stryk... sen kom ju inte foppa mä, vilket drar ner standarden avsevärt...
Inlägg #3: Postat: 2002-01-13 14:24:00
Kim Källström
Vilket meningslöst inlägg, patriotisk rappakalja Hankins är amerikan blandat med sådant som redan stått i tidningarna ett par veckor, det där om att de borde tagit ut Huselius, Johansson och Nylander. ZZZZZZ... USA tar i-n-t-e guld...
Inlägg #4: Postat: 2002-01-20 13:37:00
Dojjan
Visst kommer USA bli farliga. Men visst är Chelios, Hull, York och framförallt Roenick mer än halvstjärnor. Ryssland anser jag vara chanslösa. De tjänar inga pengar på OS och spelar därefter. De känner ingen stolthet för sitt land. Det gör däremot Tjeckerna och i år ses de knappast som underdogs. Snarare finalpretendenter. Jag tror att Sverige får vara nöjda med semi. Så länge vi inte åker ur mot Finland så är det helt OK för mig.
Laddar...