Feta människor är passionerade!

Inlägg #1: Postat: 2002-01-09 19:48:00
Helen Leijd
Nej, vi gör inte alla våra val! Jag blev satt på en medcin som skulle vara bra för mig så att jag skulle må bättre, den biverkan denna tablett främst hade var att jag gick upp nästan femtio kilo på ett halvår. Det hade det glömt säga till mig. Lite bättre mådde jag också, men att gå upp så mycket är inte kul och det är svårare att gå ner när man nu äter denna roliga tablett. Jag har inte smockat i mig en massa för att väga 112 kilo som jag gör idag. Jag fick en tablett...
Inlägg #2: Postat: 2002-01-09 19:49:00
Helena Leijd
Nej, vi gör inte alla våra val! Jag blev satt på en medicin som skulle vara bra för mig så att jag skulle må bättre, den biverkan denna tablett främst hade var att jag gick upp nästan femtio kilo på ett halvår. Det hade det glömt säga till mig. Lite bättre mådde jag också, men att gå upp så mycket är inte kul och det är svårare att gå ner när man nu äter denna roliga tablett. Jag har inte smockat i mig en massa för att väga 112 kilo som jag gör idag. Jag fick en tablett...
Inlägg #3: Postat: 2002-01-10 00:51:00
Juanita
Jag vet inte vad jag ska säga. Jag tycker synd om dig, vi gör nog inte alla våra val trots allt.
Inlägg #4: Postat: 2002-01-12 13:25:00
Nina Jansdotter
Jag har en vän som gått upp över tjugo kilo på några veckor efter det att hon fick kortison mot värk i höften. Höften mådde inte så bra av alla extrakilon och nu är hon sämre än innan..
Inlägg #5: Postat: 2002-01-12 19:49:00
Juanita
Det här är något nytt för mig, låter vidrigt. Jag vet inte vad jag skulle gjort om jag gick upp 20-50 kg, måst vara hårt. Jag hoppas att det ordnar sig för din kompis och även för dig Helena.
Laddar...