Du borde skämmas Wennerholm

Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2002-01-09 13:52:00
Lena V
Synnerligen smaklöst av dig Juanita. Med det menar du också att Maradona varit dopad hela sin karriär? Eller skiljer du på människor och människor?
Inlägg #2: Postat: 2002-01-09 14:12:00
Juanita
Var dopad när han åkte dit men Ludmilla var dopad innan. Hon hade redan åkt dit en gång och jag litar inte på att hon var ren men det visste hon om. Hon visste det hela tiden, skulle hon åka tid skulle hela hennes karriär ifrågasättas. Vilket jag gjorde innan hon ertappades med ryssfemmor i blodet. Jag gör skillnad på Diego coh Ludmilla.
Inlägg #3: Postat: 2002-01-09 14:17:00
Lena V
Maradona har ertappats fler än en gång. Diskussionen är inte genomförbar då du är så uppenbart färgad. Att det spekuleras om huruvida Ludmila varit ren eller inte är ofrånkomligt, men sportjournalister är inte enväldig domstol och ska inte bete sig som sådan heller.
Inlägg #4: Postat: 2002-01-09 14:26:00
Juanita
Visst är det sant, vi visste alla att hon var dopad när hon sprang hem guld för oss men vi ignorerade det. Vi kunde inte komma hem från ett helt OS utan guld, det gick inte. Då ger vi en ryss hetspass för att hon ska kunna tävla för oss. Många av hennes kollegor misstänkte att hon var dopad.
Inlägg #5: Postat: 2002-01-09 14:33:00
Lena V
"Vi visste alla att hon var dopad" är ett uttalande som får stå för dig. Att döma människor utan bevis, sysslar inte jag med. Ärligt talat så struntar jag fullständigt i vad hennes s.k "rena" kollegor vräker ur sig i efterhand. Du fokuserar bara på Ludmilas skuld/oskuld och missar kontentan. Sportjournalisters makalösa hissande och sågande, allt efter eget godtycke.
Inlägg #6: Postat: 2002-01-09 14:59:00
Kalle G
Och Maradona har inte tillräckligt mycket ryggrad att erkänna att han slog in bollen med handen i den där VM-matchen mot England, trots att hela Världen såg det klart och tydligt. "Guds hand" svamlar den hycklaren om. Snygga förebilderr du har Juanita...
Inlägg #7: Postat: 2002-01-09 15:56:00
pUs
Juanita; det är smaklöst att läsa hur du utan att blinka rackar ner på en hel idrottskarriär från din lilla värld i din lilla stol framför din lilla dator. Inse att du inte har underlag för att påstå att Ludmila var dopad under hela sin karriär. Du kan *tycka* vad du vill, men det du gör nu är att sitta och påstå saker.
Inlägg #8: Postat: 2002-01-09 16:28:00
Juanita, Diego har erkänt...
Skulle inte du slå in bollen med handen? Jag är Argentinska och det är klart att Digeo har en plats i mitt argentinska hjärta. Om jag ska var ärlig så bryr jag mig inte ett dugg om Ludmila, dopad eller inte. Den sporten berör mig inte ett dugg. Visst är det så att de skriver skit om henne i motgång, klassikern: de förlorade och vi vann.
Inlägg #9: Postat: 2002-01-10 10:07:00
pUs
Tja du, bevisligen bryr du dig eftersom du kommenterade Ludmila. Och inte bara kommenterade, du la åsikter i munnen på majoriteten av det svenska folket... smart, tjejen.
Inlägg #10: Postat: 2002-01-10 10:41:00
Juanita
Den är lätt att vräka sig i guldfrossa... Att hon hade dopat sig innan hon tävlade för sverige var det ingen som skev något om, att hennes ryska tränare tog på sig skulden är det inte många som vet. Hur mycket deg fick han för att ta på sig den skulden?
Inlägg #11: Postat: 2002-01-11 09:01:00
Humanisten
Janitta, Visst skrevs det om hennes karriär innan Sverige. Det gick en dokumtär om Ludmila och hennes karriär i Ryssland. Men att döma människor olika på grund av vilket land de kommer ifrån är oerhört smaklöst. Så djävla smaklöst att jag finner det mycket chockerande!!!!!!
Inlägg #12: Postat: 2002-01-11 10:11:00
Juanita
Det är sant, hon skulle nog inte dömmas lika hårt om hon var svenska. Så är det alltid, invandrare döms hårdare och dessutom så döms de i ett kollektiv.
Inlägg #13: Postat: 2002-01-11 14:55:00
Kalle G
Javisst, du behöver ju bara gå till dig själv, Juanita. En rysk-svensk dömer du snabbt och skoningslöst, men en argentinare som du själv han kan fuska, knarka och dopa sig hur mycket som helst utan att du tycker att han gör något fel!
Inlägg #14: Postat: 2002-01-11 18:59:00
Humanisten
Janitta, just nu är det DU som dömer människor efter nationalitet. DU, skrämmande och sorgligt!
Inlägg #15: Postat: 2002-01-12 19:46:00
Juanita
Äh. Diego försvarar jag jämt och ständig. Sen så tycker jag inte att fotbollsspelare behöver vara så kassa bara för att de dopar sig. Finns andra inom friidrott som jag tycker borde straffas hårdare och då spelar det ingen roll om det är en argentinare eller en ryss. Skulle abra skämmas mer om det var en argentinare eller iranier.
Inlägg #16: Postat: 2002-01-12 23:42:00
M
dummaste jävla larv jag hört! en dopad fotbollsspelare är väl lika mycket fuskare som en friidrottare! att göra som juanita och skilja mellan sporter och nationaliteter visar hur clever hon är. doping är doping, oavsett!
Inlägg #17: Postat: 2002-01-13 11:33:00
Juanita
Det öär det inte din galning, se bara hur fotbollsspelare straffas. Faktum är att doping är inte doping. När en friirdrottare dopar sig så handlar det om avstängning på livstid och det gör det knappast med en fotbollsspelare.
Inlägg #18: Postat: 2002-01-13 11:58:00
M
var har du varit hela livet? snacka inte om det du inte är insatt i. friidrottare/fotbollsspelare har samma avstängningstid: 2 år för det mesta ibland 4. samma regler gäller oavsett sport, det är dopingen i sig som är avgörande preparat osv. lägg dig inte i en diskussion när du uppenbarligen har 0 koll
Inlägg #19: Postat: 2002-01-13 12:22:00
Juanita
E. Davids två månader, F. Couto fyra månader, A. Del Piero ingen avstängning, J. Staam vet vi inte än, alla spelare i P League kollas inte ens. Snacka inte så mycket skit Fifa vill inte tillhöra olympiska dopingshossan.
Inlägg #20: Postat: 2002-01-13 16:03:00
Humanisten
Jag blir så förbannat trött...Självklart är doping just doping. Där finns ingen skillnad. Tänk lite, Janitta. LÄS och FÖRSTÅ vad M säger. Eller är det så du tänker, skillnad på landsmän och andra.
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...