Ska jag operera min penis större?

Inlägg #1: Postat: 2002-01-09 13:17:00
Amanda Hellberg
Hej Lisa, jag tänkte i samma banor först; "Uhu, hur länge har det inte varit ganska rumsrent för tjejer att anamma styggelser som att skära upp tuttarna & leva i undernäring?". Men det är väl ingen tävling om vilka som har det djävligast?
Inlägg #2: Postat: 2002-01-09 16:02:00
Anna
På tal om det så tror jag inte att det handlar om vilka som har störst press...utan att killarna uppfostras på det viset att de har lättare att tackla kraven som ställs. tror jag.
Inlägg #3: Postat: 2002-01-09 16:50:00
stefan
killarna har större krav pâ sig - kvinnor har krav frân varandra - killar har krav frân andra killar OCH tjejer.
Inlägg #4: Postat: 2002-01-09 16:58:00
Elin
Anna: Du har så väldigt rätt där. Nu brölar killarna ut sin MISÄR. Fast allt handlar om förståelse. Were in this together liksom. Det är fundamentalt. Nu håller vi sams...Steeefan.
Inlägg #5: Postat: 2002-01-09 18:01:00
Jonas
Anna > alla killar uppfostras inte på samma sätt, upplysningsvis. En del av oss har mindre lätt att tackla kraven. Precis som en del tjejer skiter fullständigt i de rådande "idealen" och mår finfint ändå. Poängen är ju att artikeln modifierar bilden av det ena könet som lever helt kravlöst och kan göra och se ut som det vill, och det andra som är helt nedtyngt under utseendekrav och liknande. Och den bilden behöver fanimej modifieras.
Laddar...