|
Inlägg #1: Postat: 2002-01-09 12:51:00
|
|
ingela |
vill inte ha snopp. man verkar bli jävligt dum av den tingesten.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-01-10 10:52:00
|
|
Ylva |
Gnällig? För att man känner sig konstant instängd/diskriminerad och påtalar det? Skulle du säga samma sak om de svarta som slogs för sina rättigheter i apartheidens Sydafrika? "Byt skinn och bli vit. För övrigt är nu jävligt gnälliga." Usel argumentation, Peter!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-01-10 14:47:00
|
|
Jörgen |
Men Ingela ville ju ha en universallösning! Jag har aldrig blivit uppraggad eller fått en komplimang på krogen i hela mitt liv! Och det var ju det hon efterlyste. Vem är egentligen diskriminerad? Blir man dum av snopp? Tja, "God gave man a brain and a dick, but He didnt give him enough blood to run both at the same time." Skyll inte på mig, skyll på Gud! ;-
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-01-14 18:31:00
|
|
Anna Maria Nilsson |
det är skillnad på att få en komplimang och på att få en komplimang. om en aspackad kåt artonåring stönar någonting i stil med "öh . knulla" tar man det inte som en komplimang
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-01-16 17:11:00
|
|
Jörgen |
Och om man är hyfsat hel, ren, nykter och kammad, men det enda svar man kan få ur en tjej är "Gå och dö!", då tar man det inte heller som en komplimang...
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-01-28 18:19:00
|
|
jompa |
Hej Ingela,
Jag har snopp och jag är inte dum i huvudet. Med dina ord visar du klart och tydligt vem du är och vad du tycker om oss män. Trist? Nej , inte alls. För precis som med TV program som man inte vill se är det bara att byta kanal. Du är less på killar! Fundera på hur du lyckas träffa samma typ av killar hela tiden.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-01-28 18:19:00
|
|
jompa |
forts... Att bara beklaga sig och älta fakta hela tiden hjälper ingen, speciellt inte dig själv. Byt miljö! Gå med i ngn ölklubb om det är öltarmen som suger. Annars tror jag att internet är som gjort för dig. Allt sker på dina villkor. Du kan när du vill "stänga av" jobbiga personer killar och chatta vidare med andra "trevligare" chatpolare. Lev och låt leva!
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-02-09 23:53:00
|
|
Christer |
Könskriget fortsätter!
|
| |