|
Inlägg #1: Postat: 2002-01-07 10:04:00
|
|
Kajsa Kallio |
Blir man dissad utan grund så ska man försöka strunta i det. Det är inte värt att öda energi på att gå i svaromål.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-01-07 10:33:00
|
|
Anna Maria Nilsson |
åh, wow. tack. underbar artikel. precis vad jag behövde. har fått alltdör många kommentarer från fjolliga besserwissers som dissar mig utan argument och försöker få det till att de är de enda människorna i världen utan fördomar och att jag är en idiot. så jävla trött.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-01-07 11:10:00
|
|
Nina Jansdotter |
Tusen tack för att du tog upp detta viktiga ämne på ett sådant sätt så att vi alla får oss en tankeställare. Du skriver verkligen bra och jag blir nyfiken på att läsa fler artiklar du skrivit.
Jag har ofta tyckt att en del kommentarer som fälls här är lite väl negativa. Att vara konstruktiv är en sak att "dissa utan grund" är en annan.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-01-07 11:50:00
|
|
Carola |
Personpåhopp är så tröttsamma och visst blir man aningen nere när man får sådant. När det blir pajkastning på person istället för att framföra sin åsikt om artikel så blir det tråkigt. Bra artikel!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-01-07 14:18:00
|
|
Zebra |
En del "män" sällan kvinnor på Sourze verkar ha någon slags prestigekamp här. Blir man dissad ska man genast ta tillbaka spaden och kasta sand tillbaka. Leve sandlådekriget... eller nä, leve de koola kvinnorna på Sourze som inte låter sig...
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-01-07 15:32:00
|
|
nihilisten |
Problemet som ofta förekommer är väl just att skilja på sak o person.
Kritiserar man en artikel av X behöver inte följas av att man kritiserar artikel 2 av X.
Men ofta tror X att man ägnar sig åt förföljelse och konflikten är ett faktum.Därefter söker X upp kritikerns artikel och ger igen.
Ibland i alla fall.
Människan i ett nötskal.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-01-07 20:41:00
|
|
Max |
Om jag får använda ett nött uttryck så tycks du gå från klarhet till klarhet numera.. : Dessutom skrivs det på ett sätt som inte trampar "inte-förutfattad-mening-människor" på tårna. Heja dej!
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-03-15 01:52:00
|
|
Samuel Kalkan |
Hey!
vad hände mellan dig och kapten? Jag är lite nyfike
|
| |