Inlägg #1: Postat: 2002-01-04 21:56:00
|
Kajsa Kallio |
Hahaha....hon tänkte säkert att jag var helt från vettet, men var för snäll för att säga något. En anna häftig grej hände dock. När jag fick mitt första barn -93 så delade jag rum med en kvinna som fick sitt andra. Vi pratade och skojade om att vi skulle ses här om ett par år igen, men hon hade ju redan två så hon var klar. När jag kommer in på förlossningen med värkar två år senare så är hon i rummet bredvid och håller på att föda sitt tredje barn.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-01-04 21:59:00
|
Kajsa Kallio |
Jag känner igen hennes man som är på väg in till henne och säger till min man "du, kolla där det är ju han som är gift med henne som jag delade rum med". Sure, säger han, och avfärdar det hela med att jag har så ont att jag inte ser ordentligt. Men visst var det han. Och hon. Vi har tilloch med samma undersköterska som förra gången och alla blir eld och lågor när vi berättar och fixar så att vi får ligga på samma sal som förra gången. Favorit i repris.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-01-05 12:12:00
|
Carola |
Härligt! Man styr inte alltid över tanken att inga mer barn nu. Man ändrar sig sååå lätt efter ett par år. Tror jag... Hoppas ni träffas igen, på samma plats kanske;-
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-01-06 19:25:00
|
Kajsa Kallio |
Ohnooooo! : Jag vet, man ska aldrig säga aldrig, men jag är helt nöjd men mina våra två. Samtidigt tror jag att det hade varit väldigt, väldigt svårt att göra abort endast av "bekvämlighetsskäl".
|
|