Inlägg #1: Postat: 2002-01-01 17:16:00
|
Anna H |
Heyheyhey grabben...jag har faktiskt betalat mina 300 kronor jag också. Men visst, sorglig är jag lik förbannat.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-01-01 20:46:00
|
Juanita |
Jag tycker inte att det är sorgligt, om det inte är för sådana människor som dig så får de göra precis vad de vill. Några måste säga ifrån och du gör det och jag respekterar det.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-01-02 21:09:00
|
sjuan |
I anders värld är de som inte tjänar storkovan de som är sorgliga. Men det finns faktiskt andra värderingar. Jag håller med om att det är sorgligt att en tjej som faktiskt tjänar storkovan inte kan låta bli att förnedra sig som hon gör. Det är lättare att förstå att alla halvmisslyckade wannabees tar av sig hur mycket som helst.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-01-04 15:46:00
|
Mikael Svensson |
Herregud vilka hycklande moraltanter ni är. Förnedrar sig själv? Ni kanske tycker det, andra kanske inte tycker det. Själv uppskattar jag varken Britneys musik eller utseende, men just därför kan jag ha distans till det. Det ångar ju ur avundsjuka ur era tragiska kroppar...faktiskt!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-01-05 19:17:00
|
Anna Holmqvist |
Och där kom det, det slutgiltiga argumentet - jag är avundsjuk. Nej, jag är inte avundsjuk på Britney. Som jag skriver i min text så tycker jag att hon är sorglig på ett sätt som jag inte alls skulle vilja vara sorglig på. Jag trivs bättre med mig själv.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-01-06 01:12:00
|
Mikael Svensson |
Jojo. du vill få oss att tro det. Men om du är säker i dig själv, så argumenterar man inte på det sättet på någon med andra "värderingar" än en själv vad gäller högst privatmoraliska frågor. Då är man antingen avundsjuk eller lite bakom...
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-01-06 22:48:00
|
Mary |
Jag kan bara dra slutsatsen, trots att jag inte gärna vill, att Mikael inte fattar för att han är kille.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2002-01-06 23:28:00
|
Mikael Svensson |
Mary: Eller så är det ni som inte kan klara av att hålla en distans till saken, för att ni är kvinnor... ??
|
|
Inlägg #9: Postat: 2002-01-07 10:47:00
|
Anna Holmqvist |
Mikael, jag håller inte med dig. Jag tror att det just är människor som är säkra i sig själv som kan stå upp och säga vad de tycker. Som kan efterlysa lite go i dagens poptjejer, och som kan efterlysa en förändring. Men om du ska komma med argument som att jag är antingen avundsjuk eller knäpp i huvet så tror jag inte att vi kommer mycket längre i den här diskussionen.
|
|